Er komt weer uitverkoop aan en ik ben dol op koopjes, zeker als het gaat om kleding die je toch maar een maandje of negen kan dragen. Dusssss... Is het een goed idee om een lijstje te maken met shops waar uitverkoop is, aanbiedingen zijn etc?
Zelf heb ik niet zoveel positiekleding gekocht dat het zich loonde om echt in de uitverkoop te gaan shoppen. Daarbij wist ik nog niet hoeveel ik ging groeien dus heb ik het rustig aan gedaan met kopen, gelukkig achteraf. Mijn eerste positiebroeken passen nu namelijk niet meer. Van truitjes, shirtjes ed heb ik gewone kleding gekocht maar dan een maatje groter. De positie bovenkleding vind ik over het algemeen niet zo leuk en niet zo mooi zitten. Positiebroeken heb ik in totaal maar 4 gekocht en allemaal een andere maat. Had ik alles in het begin gekocht had ik nu een probleem gehad
heb van de wk mij mis etam een piositeibroek gehaald voor wel 5 euro hahaha ehct en koopie dus heb hem neit eens gepast. een gewone simpele stretschspijkerpositiebroek erg leuk dus. maar volgens mij hebben ze momenteel overal wel uitverkoop al die is dit jaar al veel eerder begonnen ivm crisis gedoe. liep in ned in de stad deze wk en overal stodn wel heel groot korting meest zeolfs tot wel 70 %
ik heb ook veel bij de miss etam gescoort!!ook dingen voor 5 euro I LOVE SALE haha dan wordt ik ineens een krent hoor...maar idd het is overal sale kwas vamiddag in stadt voor een pak voor mn vriend we hebben aug bruiloft en had er in van 299 voor 99 nice!!!dus ik zou zeggen shopse!!
Uitverkoop is hier al een tijdje bezig. Ik heb ook een aantal broeken en truitjes gekocht bij Miss Etam. Was nu erg goedkoop. Ik kon het niet laten liggen.
Misschien een tip maar op Marktplaats kun je ook veel leuke kleding kopen. Ik heb er erg veel kleding van kunnen scoren voor een leuk prijsje. En de meeste kleding ziet er nog super uit omdat dit maar even is gedragen.
Het kopen van positiekleding gaat hier niet meer gebeuren! Gelukkig.. Heb vanaf het begin heel veel gekocht. Vanaf het begin was het maatje S en nu nog steeds. Ik durfde in het begin ook niet zo veel te kopen, maar ik ging er sowieso niet van uit dat ik heel veel aan zou komen. Bij H&M heb ik heel veel in de Sale gekocht. Nog laatst kocht ik 2 hele mooie stijlvolle jurkjes (in zwart en olijfgroen) van 30 euro voor 9 euro per stuk
Ik heb ook zojuist voor 7 euro een rokje gescoord bij miss etam, ipv 23 euro! Goed genoeg voor de vakantie hahaha!!
Er bestaan ook Miss Etam outlet-stores. Die hebben het hele jaar door goedkope kleding! Ik heb 9 maanden goedkoop geleefd
H&M heeft ook wel leuke hippe en betaalbare zwangerschapskleding. Hebben een hele eigen lijn mama genaamd.
Ik zag dat ze een hele volle koopjesafdeling hebben. Heb er een grappig shirtje gekocht voor 9 euro. Ik ga wss. nog twee andere halen.