Hoi Meiden, Ik heb hier nog positiekleding liggen van Noppies en Esprit. Bij sommige broeken zit het kaartje er zelfs nog aan, is geheel nieuw. Graag hoor ik wie geinteresseerd is zodat ik eventueel wat foto's kan mailen (weet nog niet hoe ik dat er op kan zetten..) De broeken maat L zijn een paar keer gedragen, maar dat paste mij al snel niet meer. Van de XL en XXL heb ik nog een aantal nieuwe artikelen, die ik nooit gedragen heb. Ook heb ik nog 3 buikbanden, een nieuw vestje (wit) van Noppies maat L, een spijkergiletje van Noppies maat XXL nieuw en een shirt van Esprit maat XXl wel gedragen, maar nog erg netjes. Graag hoor ik wie intresse heeft zodat we wellicht wel een mooi pakketje kunnen samenstellen.
oh sorry, vergeten . Ik woon in Swifterbant bij Dronten, maar kan eventueel ook bij mijn ouders in Nijkerk neergelegd worden.
Dat is mooi in de buurt Zou graag wat foto's zien van kleding.. en heb je enig idee wat je voor het totale pakket wilt hebben?
Dolfijn1982, Kan je mij svp je e-mailadres pb-en? Krijg het hier niet voor elkaar met de foto's. En welke maat ben je in geinteresseerd?
Ik heb alles ontvangen.. en jammer genoeg is het niet wat ik zoek op dit moment.. Heel veel succes met de verkoop verder!
up! Dames, ik heb nog wat kleding liggen. Ik hoor graag in welke maat je geinteresseerd bent. gr. Astrid