Wanneer doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Salina1983, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salina1983

6 mrt 2014
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben sinds vier dagen gestopt met de pil. Wanneer kan ik seksueel actief zijn?
    Ik hoorde dat het beste is na twee maanden omdat je lichaam dan gewend is zonder de pil.

Groetjes

2. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Voor zover ik weet hoef je helemaal niet te wachten hoor, zodra ik met mijn pil gestopt was meteen begonnen. Niet iedereen heeft last van ontpillen en als je daar wel last van hebt duurt dat niet standaard 2 maanden.

3. Nispie

Nispie Actief lid

24 mei 2012
    337
    0
    16
    Gelijk!
    Ik ben bij de eerste na 1 vergeten pil zwanger geworden, nu willen we (bewust) een 2e en gaat dat helaas niet zo snel!

4. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0
    Gewoon meteen beginnen . Bij de 1e waren we in ronde 3 zwanger . Nu voor de 2de zitten we in ronde 3 dus ben heel benieuwd deze maand ! Succes

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    sexueel actief gelijk wel :D:D:D
    maar het kan zijn dat je lichaam enkele rondes nodig heeft ivm. de hormonen ;)

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je weet niet wanneer je cyclus opstart. Beter is te wachten tot je opnieuw ongesteld wordt en dan weet je dat je cyclus is opgestart en kun je gaan tellen (14 dagen vanaf je eerste menstruatiedag; dus niet net na het stoppen met de pil maar de bloeding die een paar weken daarna komt).

7. Salina1983

6 mrt 2014
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie antwoord.....

Deel Deze Pagina