Ik heb mijn babykleding uitgezocht en omdat wij klaar zijn en ik de spulletjes graag kwijt wil verkoop ik het spul voor mini prijsjes. Voor alle advertenties geldt dat de kleertjes gedragen zijn, maar veelal zo goed als nieuw. De prijs is exclusief verzendkosten. Ik hanteer ook nog extra kortingen: * bij afname van 5 stuks = 10% korting op de totaalprijs * bij afname van 10 stuks = 20% korting op de totaalprijs * bij afname van 15 stuks of meer = 30% korting op de totaalprijs Ik probeer vandaag zoveel mogelijk te plaatsen. Reageren is het handigst via PB met de fotonummers erbij.
Foto 3 Lief non merk setje van jasje, shirtje en broekje Maat 62, maar ik vind het klein vallen, vandaar dat ik m bij de kleine maatjes indeel Prijs: 2,75
foto 12 Mexx pakje van shirt en broekje Ik heb denk ik ook het mutsje en de slofjes nog, maar die moet ik even zoeken Maat 50/56 Prijs: 3.50
Foto 17 Lief setje met Girafje (non merk) met een longsleeve, broekje en jasje Maat 62, maar valt klein dus vandaar bij de kleinste maatjes Prijs: 2.75