Positiekleding voor de zomer is.......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beertje09, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Hallo allemaal,

Wat is positiekleding voor de zomer toch mooi, ohhhh prachtig. Vooral die witte broeken en dan van die mooie gekleurde tuniekjes, en die leuke sjaaltjes in alle kleuren, en die mooie ballerina's. Hahahahahah ik wordt helemaal gek. Maar dan denk ik, als je zwanger bent in de zomer moet dat misschien ook geen pretjes zijn of wel?

Winter/herfst is meestal grauw, grijs, spijker veel zwart saaaaai.

Groeten,
    Beertje

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou geef mij maar de winter haha, veeeeeeel makkelijker om mee zwanger te zijn, dan maar geen leuke kleren haha die ballerina's passen met al dat vocht dan vaak toch niet lekker.. :p

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Ik was vorige keer hoogzwanger in de zomer en dit keer als alles goed blijft gaan weer en ik vond het heerlijk! Ik had een wel een makkelijke zwangerschap, maar vond het geweldig. idd mooie jurkjes in de lente, lekker bij het zwembad liggen tijdens je verlof. Ik vind het super!

4. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik geloof best dat de zwangerschap/bevalling in de zomer zwaarder is denk ik.

Maar och wat zijn die kleertjes toch schattig, zo mooi en licht prachtig!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja dat scheelt als je verlof zou hebben is het wat lekkerder, ik heb doorgewerkt tot de laatste dag en maar 2 weken thuis gezeten na de bevalling, qua baby hebben vond ik het wel fijn trouwens...

6. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik denk ook dat het idd wel fijn is als je daadwerkelijk verlof hebt of erna met de kleine. Volgens mij heb je gewoon geen puf meer als je hoogzwanger bent met 25 á 30 graden.
    Dan past idd geen schoen je meer.

7. lion78

lion78 Lid

17 jan 2009
    29
    0
    0
    Ben vorige keren bevallen in maart en mei, en nu als alles goed gaat as. september. Heel andere tijd met een dikke buik; maar één voordeel: niet 10 laagjes kleding over mijn buik! Een hoge slip, hemdje, maillot, truitje, rok en trui. Ráár werd ik er soms van als ik naar de wc moest hahaha!

Probleem lijkt mij wel als het écht heel warm is; korte broeken? Dus dat worden denk ik allemaal jurkjes....
    Wel een leuke reden om te shoppen natuurlijk ;) .

8. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Jaaaa dat heb ik dus ook, onderbroek, broek, bh, hemd, shirt, trui pfieeeuw noem maar op, in december, jas, sjaal, handschoenen, laarzen, dikke sokken, muts.

Maar in de zomer, lijkt me echt lekker, alleen maar jurkjes en linnen dingetjes, geen gedoe met laarzen, maar slippertjes en van die mooie lange jurken met vrolijke printjes. Oh ik hoop dat ik ooit zwanger word in de zomer, lijkt me zalig om mee te maken.

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je hebt ook gewoon korte broeken hoor in zwangerschapskleding..

Ik vind die laagjes juist heerlijk (moet je nagaan hoe anders iedereen is) geeft een beetje steun zeg maar.. maar idd je bent wel even bezig met een wc beurt hhaahahaha

10. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    In plas me suf de laatste tijd, dus iets simpels zou ideaal zijn.
    Nu moet ik mijn spijkerbroek uit doen, mijn onderbroek en hemd omhoog en dan kan ik plassen, een gedoe.
    's Nachts is het wel een makkie, dan heb ik meestal een luchtige pyama aan die zo omhoog kan hihi.

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Lijkt mij ook lekker om alleen een jurkje aan te hoeven doen, slippertjes eronder en klaar! Maar als ik echt zomers zwanger was geweest, piepte ik waarschijnlijk wel anders ;)

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Jaa, wat een gedoe he, hihi... een plasbeurt kost zo een kwartier!

13. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Met die schoenen is juist handig in de zomer, gewoon leuke slippers aan!

Ik ben persoonlijk wel blij dat ik in de zomer beval. Ik heb dan namelijk minder rugpijn dan de rest van het jaar door de warmte.

En in het ziekenhuis hebben ze airco op de verloskamers ;)

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Je kunt dan idd gewoon slippers aan en bovendien heeft niet iedere zwangere vrouw last van opgezette voeten en enkels hoor. Ik heb tot 42 weken mijn eigen schoenen aangehad. Ik ben in het ziekenhuis bevallen, dus van de warmte geen last gehad. (was toen ook al half september, dus de ergste warmte was wel geweest)

15. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Mijn oudste is in september geboren, mijn 2e in juni.

Ik vond het wel lekker om in de zomer zwanger te zijn, lekker luchtig jurkje aan, slippertjes... al die lagen kleding die ik nu aan moet en niets dat nog lekker zit...

En je kan lekker met je buik showen! Nu ziet bijna niemand dat ik zwanger ben onder mijn dikke winterjas...

Nadeel vond ik de dagen na de bevalling, ik moest wat langer in bed blijven a.g.v. complicaties en ik dreef werkelijk mijn bed uit.

16. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik zag in het boekje van H&M een witte broek staan, en een mooi orange blouse met van die ballerina's in alle kleuren, ahhhhhhhhhh ik wordt gek, ik wil ook hihi.

17. Ik ben half september uitgerekend.. En ik vind het wel lekker eigenlijk!
    Leuke kleren, lekker zomervakantie want ik ga nog naar school.
    Mooi gepland vond ik zelf, mis ik niet teveel!
    Beetje luieren met mn dikke buik..

Ik heb ook de nieuwe catalogus van H&M, en ik zie zoveel leuke dingen :D.

18. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Van ons eerste kindje was ik in maart uitgerekend, dus ik was zwanger in de herfst en winter. Je hebt dan inderdaad veel donkere kleding en je buik valt veel minder op onder zo'n dikke winterjas. Ik vond het trouwens wel leuk en bijzonder om met de kerst zwanger te zijn.

We zijn deze keer eind oktober uitgerekend. Stiekem vind ik het wel leuk dat we nu in het voorjaar en de zomer zwanger zijn. Kun je lekker pronken met je buik en de kleding is veel leuker en vrolijker. Al zal het ook wel zwaar zijn als het zo warm is. Maar gelukkig ben ik niet hoogzwanger in juli of augustus, wanneer het op z'n warmst is.

19. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Haha, ik ben half augustus uitgerekend en ik vind het helemaal niet erg. Ik hoef inderdaad ook de laatste 2 maanden niets (vakantie) en verheug me nu al op lekker luieren.

Ik heb trouwens laatst bij de H&M in de uitverkoop mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht, en toen hing er een heerlijk wijd jurkje / tuniekje met hele korte mouwen. Niks voor dit moment natuurlijk, maar over een paar maanden zit ik lekker in mijn jurkjes met een sapje in de tuin van mijn buik te genieten!

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat ik het bij 30 graden minder prettig vind met zo'n buik. Nou ja, dan hoop ik maar dat ik niet zo enorm word ;)

20. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    ik verheug me ook al op het lekkere weer. mooie jurk aan, slippertjes erbj. En niet te vergeten, niet warmer weer dan 20, 22 graden haha!

Deel Deze Pagina