Positiekleding voor de zomer is.......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beertje09, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ken je de hittegolf van 1994 nog? ik als de dag van gister.

ik was hoogzwanger moest bedhouden had zwangerschapsvergifitiging en hield literssssss en litersssssss vocht vast. daarom mocht ik niet in de zon en geen blote lichaamdelen hebben. zie je het al voor je over de 30 graden weeeeekenlang, op bed liggen met lange kleding aan en steunkousen tot je liezen terwijl je lichaam het elke dag een beetje meer laat afweten vanwege de zwangerschapsvergiftiging.

ik zweer je ik heb het nadien noooooooooooooooit zo warm meer gehad en dan kan het best 40 graden buiten worden. ik hoop het nooit meer mee te hoeven maken.

ik ben heel happy met mijn winterzwangerschap.

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik heb nog geen ervaringen met zwanger zijn in de welke jaargetijde dan ook! Maar ik ben 23 aug uitgerekend en het lijkt mij heerlijk!

Ik kan niet wachten tot die laarzen, maillots en truien in de kast kunnen! Inderdaad lang leve de jurkjes en slippertjes en showen die buik!
    Ik denk alleen wel dat ik het rosétje in de zon ga missen... Nou ja, dan maar ranjea met veel ijs! :D

Mijn schoonzusje was uitgerekend in augustus en zij vond het heerlijk. Lekker beentjes omhoog en boekjes lezen in de zon/schaduw.
    En ik moet zeggen dat bij ons op het werk de jaarlijkse strijd om de Zomervakantie is losgebroken (te lage bezetting, mensen moeten hun vakantie intrekken of aanpassen) en ik gewoon vrij heb in de drukste periode! :D

Doe mij de zomer maar!

Gr Lisszy

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dankjewel meid!

Morgen (nou ja straks dus eigenlijk) ga ik testen dus dan lees je het wel ergens. ;)

En nou terug on-topic.Sorry voor de kleine inbraak meiden. :)

4. onsfrumpie

onsfrumpie Actief lid

29 okt 2008
    183
    0
    0
    ik ben 1 juli uitgerekend, en dat lijkt me ook super! Afgelopen jaar hadden we de zomer in april en mei want juni, juli en augustus was veelal prutweer, niet echt zomer in ieder geval. Nu als het écht zomerweer wordt (juli aug) dan kan ik lekker weer wandelen met mijn meisje! Samen luieren in de tuin! Het mag wel snel lente worden want mijn winterjas past nog net! En om nou een nieuwe jas te kopen voor 1 maandje... nee dat zie ik niet zo zitten!

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Bij mijn eerste was ik uitgerkend in maart......
    Was ik ik rond deze tijd dus hoogzwanger. Was niks aan. Vies weer zat maar binnen.

Det ijd waarin ik beviel was wel weer heerlijk.......
    De lente begon gelijk goed en ik kon dus heerlijk naar buiten.

Veel mensen hadden niet eens gezien dat ik zwanger was, met die dikke jassen en zo. En dat vind ik nu wel weer leuk. TEgen de tijd dat ik een buik krijg kan ik lekker showen in voorjaarskleding.

Het enige dat ik tegenop kijk is het opzwellen :) Dat was bij mijn 1e vreselijk, maar.......je laarsen dichtritsen is ook geen pretje als je nauwelijks nog bij je voeten kunt en ze 2x zo dik zijn als normaal.

Dan lijkt slippers me wel heerlijk. Bij mijn eerste paste ik overigens alleen nog maar crocs tegen het einde, een maat te groot zelfs. MAar ook dat ik makkelijker te dragen in de zomer dan in de winter :rolleyes:

En idd, heerlijk in de tuin of aan het zwembad in mijn verlof.......
    JA laat die zomer en die buik maar komen hoor!

6. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Ik ben begin mei uitgerekend en kan me nu al verheugen op de hele zomer verlof en lekker meteen naar buiten met de baby. Ik ga op 1 april met verlof en kan dan hopelijk ook nog een paar mooie dagen zwanger meepakken!

7. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ben in juli uitgerekend en het lijkt mij wel fijn. Lekker in de tuin zitten, wandelen. Aangenaam temperaatuurtje. Al kan ik niet goed tegen het hele warme, zweten etc. Dus hoop maar dat het niet te warm gaat worden. Maar ja, alles beter dan dit koude weer. Heb het nu alweer helemaal gehad met de winter.

Ik vind wat betreft kleding de winter wel fijn. Veel laagjes, kunt lekker alles bedekken. Weet ook nog niet goed wat ik ga aantrekken in de zomer. Denk sowieso lange luchtige broeken, want ik houd niet van jurkjes en korte broeken.

Deel Deze Pagina