Ik lees al een tijd mee op dit gezellig forum. Gisterenmorgen heb ik deze test gedaan. Is dit positief? We hebben al twee kinderen maar ik durf niet meer te hopen op een wonder. We zijn er wel erg blij mee. De foto zit in het album.
Ik heb je foto gezien, en je bent hartstikke zwanger dus! Gefeliciteerd! In je eigen fotoalbum kun je ook foto's uploaden. Dan hoeven wij alleen maar op het album-ikoontje onder je naam te klikken om de foto te zien Liefs Monique
Lijkt me wel hoor. Het is een licht streepje, maar wel duidelijk te zien. Van welk merk is het? Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
zo zag ie er bijmij ook uit op de dag dat ik ongesteld moest worden! en.. je ziet het! ook alvast voorzichtig gefeliciteerd!
ik denk ook dat-ie positief is, maar kan me voorstellen dat je nog twijfelt. Gewoon over 2 dagen nog een test; lastig he, wachten...
Ja? Ik durf ook geen hoop te hebben. Maar ik ben nu twee dagen overtijd. Hopelijk is het raak, mijn man vind het streepje te vaag en te licht. Daarom stel ik de vraag ook aan jullie.
Ik vind hem positief hoor, maar waarom doe je niet een digitale van clear blue? Daar staat direct of je wel of niet zwanger bent.
Ik vind hem positief! Maar als je het niet vertrouwt nog eentje doen, en als die positief is kan je et niet meer omheen
Je weet wat ze zeggen: een streep is een streep. Dus die is positief! Als je over een paar dagen nog eens test moet ie als het goed is donkerder worden. Is dat die test van de Kruidvat met het pipetje? Die zijn heel goed! Gefeliciteerd alvast!
heey hey mij lijkt hij ook positief! anders smorgens nog een testje doen meschien word de streep donkerder en meer zekerheid! alvast voorzichtig gefeliciteerd groetjes
Echt wel! Proficiat! Anders over een paar dagen nog eens smorgens testen, dan weet je het zeker. Maar zelfs zonder bril, zie ik een tweede streep
Ik wacht nog even. heb de doktersassitente gebeld. Zij vertelde me duidelijk een streep is een streep zonder HCG geen positief resultaat. Ik ga vanavond nog een test uitvoeren. Het rare aan dit hele verhaal is, dat ik me niet zwanger voel.
Gefeliciteerd! Ik zie echt wel een streep! Hoef mijn ogen er niet eens half voor dicht te knijpen en mij te concentreren op de foto
Ik zou wel nog een test van een ander merk doen... ik weet niet of ik het goed zie, maar volgens mij is dit een Romed test en die zijn helaas niet altijd even betrouwbaar... (hoop voor je dat die dan ook lekker positief is!)