Hoi meiden, Ik ben nu 9 weken zwanger, en ik begin het al duidelijk te merken. Mijn normale broeken krijg ik niet goed meer dicht, en zitten echt niet lekker meer. Daarom loop ik nu continu maar in een joggingbroek, maar dat is ook niets. Daarom zou ik graag positiekleding willen hebben, en ik vroeg me af of iemand nog iets heeft liggen voor een kleine prijs... - Normale maat: maat 48 - Mijn heupwijdte is 115 cm. - En wat ik ook belangrijk vind is de bovenbeenwijdte. Hier heb ik namelijk altijd problemen mee. Bij een broek die goed past, is dit 75 cm (op de broek gemeten, hele lichte stretchstof, maar rekt niet veel) Graag zou ik iets van 2 broeken willen hebben, en een lange rok vind ik ook wel leuk. Ook zou ik graag 1 of 2 buikbanden willen hebben. Dus als je een broek of een buikband hebt liggen, dan hoor ik het graag! Wat shirtjes betreft gaat het nu nog goed, dus die heb ik nog niet nodig. Dus vooral kleding voor de onderste helft zegmaar... Ik woon zelf in Delft, en als het in de buurt is, kom ik graag even kijken. Anders betaal ik natuurlijk de verzendkosten. Wel zie ik graag een foto. Ik hoop dat iemand iets heeft liggen! Ik hoor het graag.... gr. Natalie
Ik heb niets voor je, maar wil wel een tip geven. Of het in Delft ook zit weet ik niet, maar hier heb je een Miss Etam Outlet waar ze ook positiemode verkopen. Tot ver in maat 50 in elk geval, en laatst zag ik daar o.a. broeken tussen voor 5 euro. Was alleen net niet mijn maat, alles was of groter, of kleiner
k ben vandaag bij miss etam geweest, en ze hadden echt alleen broeken van 40 euro. Ik heb wel gepast voor de maat, en maat 46 paste me perfect. Bij de h&m paste een 46 me echter helemaal niet.. dus het ligt echt aan het model. In Delft zit trouwens geen outlet...
Dan moet je een dagje in Den Haag gaan shoppen, we hebben hier een heel outlet filliaal in het Centrum en op de Leyweg. Alles afgeprijst
Hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb 1 3/4 spijkerbroek maat 48 en 2 zwarte broeken maat 48, stof rekt lekker mee. Van 1 zwarte broek zit er een lekker hoge buikband, die zit vooral lekker als je over de helft van je zwangerschap zit. Mocht je interesse hebben kan ik je wel foto's sturen. Groetjes Veer
Hi, Ik heb ook een spijkerbroek 3 kwart maat 46 miss etam. Als je interesse hebt pb me maar zal ik evt foto's mailen ik kom uit Zoetermeer Groetjes laila
ik heb 4 buikbanden hier liggen waarvan 2 nog helemaal nieuw met prijskaartje 12,95 en 2 die ik 1 of 2 keer gedragen heb het zit me toch niet jammergenoeg. ze zijn 5,00 per stuk of je mag ze alle 4 ineekeer nemen. pb me maar als je belang hebt!