Hoi dames Herkennen jullie dit? De huid rondom mijn navel staat zo strak en voelt doof en pijnlijk aan. Mijn buik is dan ook erg groot voor dit termijn.Net of de huid slaapt en tintelt maar zo strak staat dat het elk moment scheurt, zo voelt het. Bij mijn zoontje had ik dit rond de 34 weken en had ik een paarse navel met bloeduitstorting ervan, maar nu 26 weken en begin er al zo'n last van te krijgen, weet niet hoe ik moet gaan zitten of liggen, zo'n klote gevoel. Herkennen jullie dit?
Net gegoogeld en ik kwam 1 soortgelijk topic tegen, maar helaas was dit mijn eigen topic van september 2009 Echt een misselijk gevoel is het. Voelt heel koud aan van binnen, en is gewoon echt pijnlijk..
heel herkenbaar, voor mij echt een vervelend, scheurend gevoel. en ik ben morgen pas 12 weken. ik probeer het nu goed vet te houden en dat helpt redelijk en met liggen de buik goed ondersteunen dan is de druk minder. hopelijk trekt het nog een beetje weg, anders worden het lange weken ben ik bang
Het is idd een raar gevoel en echt inwendig Voelt echt alsof mijn navelgebied -10 graden is, een heel koud en dof gevoel alsof mijn navelgebied niet aan mijn lijf zit, echt heel gek, vooral als ik ergens tegenaan sta. Nu lig ik op de bank en weet ook niet hoe ik moet gaan liggen om van dat rotgevoel af te komen brr Baarmoeder zit nu ook precies op de plak waar het begint, zo'n 2 à 3 vingers boven de navel, voel daar precies mijn baarmoederrand zitten. In 2009 hier ook een topic over geopend, alleen toen had ik het bij 35 weken zag ik net toen ik terugzocht