ben 1.78 en heb erge lange benen, maar alle broeken zitten goed, zelfs nog wel iets te lang, gewoon bij miss etam, c&a en H&m
Ben 1.83 en ken t probleem. De enige broeken die voor mij echt lang genoeg zijn (te lang sommigen zelfs) zijn die van Queen Mum. Hangt helaas wel een prijskaartje aan.
Ik ben ook 1.80 en ik moet zeggen dat ik er weinig problemen mee heb gehad om te slagen voor broeken die lang genoeg waren ! Geslaagd bij : Promiss, H & M, en Prenatal
ik heb ook dat probleem.. laatst zeiden ze me bij miss etam, ik had een broek die net te kort was, dat ik gewoon even een maat groter moest nemen, als je zwanger bent moet het toch allemaal zo straks niet zitten en inderdaad die maat groter was me wel lang genoeg. verder neem ik 3kwart broeken & rokjes of zo.. geen probleem met te korte broeken dan.. ik heb 1 zwarte van de H&M en daar heb ik gewoon van een oude broek een stuk bij aan gezet.. ik zie het goed maar anderen letter er nog niet echt op..
Sow... Vrijdag ben ik wezen kijken voor positiebroeken bij Prenatal, C&A, Miss Etam en Promiss, maar nee hoor, enorm weinig keus voor lange dames. Gewoon niks dus. Zaterdag kwam ik toevallig langs een andere winkel en daar heb ik vier(!) broeken gekocht van Noppies, waarvan er twee qua lengte net kunnen. Hiervan laat ik de zoom uitleggen door een naaister in de buurt. Hopelijk krijgt ons kindje niet zo'n lange stelten als zijn/haar ouders, wat een crime! Komende week moet ik alleen nog wel even terug met mijn broeken, want toen ik thuis kwam, zaten er vijf broeken in mijn tas (eentje echt te kort dus), waarvan er eentje voor 30 euro teveel aangeslagen was... Normaal controleer ik dat wel even, maar we waren al aan de late kant voor een afspraak. Maar goed. Ik ben helemaal gelukkig dat ik vier broeken heb gevonden die lang genoeg zijn (te maken)! Groetjes, Nelly
Fijn dat het zo snel gelukt is! Mocht je voorgevel ook royaal zijn, en je wil gaan zwemmen, dan adviseer ik je om nu vast naar een goed badpak uit te kijken. Ik heb er zelf zo'n 6 tot weken naar moeten zoeken. Ben nu zelf met het drama dat voedingsbh heet bezig. Heb 80 H Is qua cup net te klein en ze gaan niet hoger.......(85 H is nog een oncharmante optie zodat ze die kunnen vermaken).