twijfel over geslacht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joyce26, 21 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo allemaal,
    kheb afgelopen dinsdag weer een pretecho gehad omdat de eerste keer de kleine niet meewerkte kwa ligging toen hebben ze het geslacht verteld maar ik vond het dus niet duidenlijk bij me andere 2 dochters zag ik echt 3 streepjes en hele goede uitleg dit keer bij ander geweest en ik kan er niet echt wat van maken.
    wat denken jullie?
    heb foto in album gezet is wel beetje klein en wazig (is van de dvd gefotografeerd) ben benieuwd
    groetjes

2. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sorry hoor, maar kan er niks van maken.....

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik kan er ook echt niks van maken..sorry

4. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Heb ook even gekeken voor je, maar helaas, ik kan er ook niks anders van maken dan een beebje :) :) :)

5. Niet meer actief

sorrie
    ook ik kan er niks van maken helaas
    ;)

6. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Sorry, ook ik kan er niets van maken.

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    bedankt iedergeval voor het kijken ik zelf kan er ook niet echt wat van maken daarom dat ik jullie mening vroeg ach dan houden we het er maar op dat het deze keer een surprise blijft hahaha zolang het gezond is vind ik het prima :D

8. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    miss ook leuk als je het niet weet

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bij mijn hebben ze 2 keer gedacht een meisje te zien maar dit is niet een keer voor 100% bevestigt. toch heb ik heel veel rose gekocht en echte meisjes pakjes maar in me achterhoofd blijft het idee van een jonge hange terwijl ik haast zeker ben van een meid. ach ja we zullen zien ik heb al tegen me vriend gezegt dat ik me gadarobe ruil op marktplaats met iemand waarbij ze het ook verkeerd hebben gezien dus wie een meid krijgt ipv een jonge haha.

10. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    het heeft misschien ook wel wat ja als het een surprise blijft maar toen de echo werd gemaakt zeiden ze dat het een meisje was (toen kon ik het al niet echt zien) dus eenmaal thuis heb ik de dvd bekeken en een foto ervan gemaakt omdat ik er dus echt niks in kon zien vandaar me vraag of jullie het misschien zagen nou was de foto ook wel erg klein die ik hier neer had gezet (staat nu een betere) maar nog kan ik er niks van maken hahahaha ach wat maakt het uit als het maar gezond is vind ik het prima :D

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Lovewinnie bij jouw toch echt een meisje hoor, bij ons werd verteld dat ze bij een meisje niet meer dan 95% zeker kunnen geven.
    bij mijn oudste zie je op de dvd er toch echt wat tussen zitten, en toen wilde we het niet officieel weten, maar door de dvd wisten we het dus toch en nu krijgen wij na 2 jongens een meid. tenminste voor 95% zekerheid. Ach volgende week weer een echo, ben benieuwd, maar mijn eigen gevoel zij het ook al en mijn zoontjes zeiden het ook :)

12. carmpje

carmpje Actief lid

11 okt 2006
    148
    0
    0
    Ik heb er geen verstand van, maar weet wel dat ik 3 (!) verschillende echo's gehad heb met foto's van onze meid.
    Dat ziet er toch echt anders uit dan deze foto..

13. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Haha, als er een derde keuzemogelijkheid was zou ik daarvoor gaan. Ik vind het écht onduidelijk!
    Ben wel een beetje nieuwsgierig hierdoor...

14. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik denk een meisje, niet zozeer om de streepjes, maar je ziet echt een soort van 'schaamlipjes' en dat zag je op onze echo ook, maar dan duidelijker (zie foto in album).

Ik weet het niet zeker hoor, maar dat is alleen wat ik denk.

15. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik durf er niks van te zeggen.....

16. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hahahaha ja als er een derde mogenlijkheid was dan was dat ook nog een optie hihihi
    en ja de foto is idd onduidenlijk maar ik begon te twijfelen vanwege dat bij me andere 2 meiden het wel duidenlijk te zien was en bij deze muppet zeiden ze een meisje maar wezen niet echt aan waar ze dat op baseerden.
    @fioon als ik naar jou foto kijk in je album dan ben ik toch geneigd om ook meer richting meisje te gaan want het heeft er wel wat van weg :D bedankt iedergeval voor het kijken en geven van jullie mening

17. Mahicary

Mahicary Actief lid

23 feb 2007
    171
    1
    0
    Belgisch Limburg
    ja als ik goed zie lijken me dat ook schaamlipjes te zijn die ik zie. vriendin van me is zwanger van een jongen en volgens haar zie je dan supergoed de balletjes..

18. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    hoi als het goed is krijgen wij een jongen heb er ook een daar van maar die je egt wel de balletjes en een piemeltje zitten.

19. Ayvida

Ayvida Actief lid

28 nov 2006
    321
    0
    0
    Hoorn
    In mijn foto-album staat een foto van de 20-weken echo, waar het geslacht duidelijk op te zien is. Althans, volgens de kenners.. de echoscopiste zei dat het voor 99% klopte, dus daar ga ik maar vanuit :D

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Als ik moet gokken, gok ik een meisje. Maar ik zie er niet zoveel in.
    Ik ben er 51% zeker van (helemaal niet dus)

Deel Deze Pagina