Hoi, Even een vraagje... waar kopen jullie je positiekleding (sites of zo). Hier in de buurt waar ik woon zijn bijna geen kledingzaken te vinden die leuke spullen verkopen. Moet ik altijd zo'n 15 minuten rijden. H&M is maar klein en vond ik ook niet echt leuk. Ben ook best klein dus moet altijd uitkijken met lange jurkjes of zo. Liever dus iets van t-shirts of tuniekjes. Maar ik ben dus erg benieuwd waar jullie jullie leuke kleertjes vandaan hebben gehaald. Groetjes
hema misschien? maar dat zijn vooral shirtjes en 1 jurkje volgens mij. Miss etam, h&m, babyzaken, v&d, gewone jurkjes passen eerst ook nog wel vrij lang denk ik
Welkom bij Outlet Procent! | Outlet Procent daar heb ik heel veel gekocht, vooral de meebestel items van 2,50 ,5, 7,50 en 10 euro zijn erg leuk, en zelfs als je maar 1 item normale collectie koopt mag je zoveel meebestel items kopen.
Miss Etam, Prenatal, Wehkamp (C&A en Mamalicious) en H&M. Het meeste wat ik heb gekocht was allemaal in de uitverkoop, dus ook nog eens heel goedkoop. Leuke buikbanden heb ik van marktplaats en buikbanden.com.
Zou niet teveel hechten aan het woord "positie" op kleding, maakt het direct een stuk duurder en ik draag nu aan het eind van mijn zwangerschap meer gewone shirts dan positieshirts omdat die juist te kort zijn! Broeken is het enige die je wel echt als positie moet kopen, daarvoor zou ik wel naar een winkel gaan om veel te kunnen passen en je te laten adviseren. Verder lange modellen basisshirts/tops, blazerjasjes/vesten open dragen, wijdere blouse/tuniek. Ook niet ineens veel grotere maten gaan kopen, belangrijker is dat de stof meerekt rond je buik dan blijft het bij een bollere buik ook mooi aansluiten
Ik had veel kleding van het merk mama-licious(volgens mij schrijf je t zo) vond ik erg leuke kleding. Volgens mij kan je da ook bij wehkamp bestellen en volgens mij ook bij prenatal of op een eigen site van hun.
Wie weet er in Utrecht (hoog catherijne) leuke winkels die positie kleding verkopen?? Ik ga namelijk zaterdag naar utrecht, en wil eens helemaal los gaan. We hebben namelijk een bruiloft in Juli. En daar moet ik natuurlijk wel een leuk outfitje voor vinden.
Ik ging gewoon naar H&M, C&A, Prénatal, Miss Etam en dat soort winkels. Paar dingen uit echte babyzaken (oké, dat is de Prénatal ook, maar die verkoopt ook veel eigen merk), maar dat wordt dan al snel een stuk duurder en dat vind ik al snel zonde voor kleding die je zo kort draagt.
Ik draag helemaal geen positiekleding!!! Vind het afschuwelijk.. Draag nog gewoon maatje 36 en broeken maatje 36/38. Past heel goed, hoor.
Assi, dat gaat lang niet voor iedereen op hoor. Hier had ik al snel positiebroeken nodig, ondanks dat ik al met al helemaal niet zo dikke buik had. En ik moet zeggen, in de winter vond ik die positiebroeken best fijn. Toen ik in de zomer zwanger was had ik ze liever niet... Maar goed, heb bij beide zwangerschappen veel dingen uit de normale collectie gekocht. Vestjes, tuniekjes, etc. Kun je na die tijd ook nog gewoon dragen. Is toch wat goedkoper. Verder kocht ik dingen van Mamalicious, leuk merk! Broeken van de Miss Etam vind ik niets, had ze van de H&M of huismerk Prénatal.
Ik vond vanaf een week of 15 positiekleding toch echt een stuk fijner zitten dan gewone kleding...en op een gegeven moment paste ik echt niet meer in gewone kleding...of ik moest het tig maten groter kopen en dat staat dan ook weer voor geen meter.
Ik heb al vanaf week 8 of 9 een positiebroek aan, inmiddels zelfs op positieondergoed overgegaan. Een normale (onder)broek zat echt niet meer lekker! Shirtjes heb ik wel nog allemaal van mezelf met een buikband erop.
De vorige zwangerschap had ik idd ook vanaf week 10 de broeken aan. Onderbroeken en bh's had ik op gegeven ogenblik van mijn moeder die had juist een maat groter. En had ook van die "mooie"degelijke onderbroeken nodig vanwege een schimmelinfectie/blaasontsteking die ik vanaf maand 3 tot aan het einde van de zwangerschap heb gehad. Fijn die afscheiding enz. dus dan moest ik die onderbroeken wel dragen. Heb al eens op die sites gekeken maar kan nog niet echt iets vinden dat ik leuk vind. Moet maar eens naar prenetal of zo gaan misschien dat ik dan leukere spulletjes tegenkom. Ik denk idd dat ik een aantal zomerjurkjes wel langer kan dragen maar de shirts niet. Daar was nooit zoveel ruimte in en op gegeven ogenblik dan komt het door die buik ook wat hoger te liggen en dan ligt je buik bloot. En in de zomer lijkt het me ook niet altijd zo handig om elke dag zo'n buikband te dragen zoals ik in de winter had. Ach... waar maak ik me eigenlijk druk om... lekker genieten van kleine ukkie, de rest komt dan wel!
Tja, wehkamp is al meermaal genoemd, otto heeft ook soms wel leuke en niet erg dure dingen. Verder heb je BellyB(erg leuk!) en iets als goodmoodmom ofzo..had ik op deze site gevonden. Succes met zoeken!
broeken van 'queen mum' vind ik geweldig.. (hip en zitten lekker) die vind je ook in verschillende webwinkels als je t merk googled!! andere merken nog niet geprobeerd!
Ik vind de broeken van C&A heel fijn en er niet meteen zo oud uitzien. Ook niet onbelangrijk is dat je er hiervan 2 hebt tov Esprit ofzo. Ik hou opzich wel van merk maar niet voor kleding die ik na de zwangerschap wrs niet meer draag... Shirtjes heb ik geen idee van, heb 3 longsleeves gekregen en de rest los ik op met eigen shirts en buikbanden ed
ik draag momenteel heel veel shirts van vero moda. Die zijn redelijk lang en zitten nog heel mooi itt positiekleding. Heb bij de miss etam een zwarte positiebroek en spijkerpositierokje gekocht en bij de C&a ook 2 positiebroeken. Nu voor de zomer kan ik nog 3 jurkjes aan van afgelopen zomer. Waren redelijk elastisch en voor de korte periode die ik het maar hoef te gebruiken vind ik dat wel voldoende. Misschien is een dagje shoppen in een grote stad wel ff leuk voor je! Is best speciaal om op de zwangere vrouwen afdeling te mogen lopen, haha. En dan kun je gelijk ook bij de normale zaken kijken of er nog dingen zijn die gewoon meerekken/groot genoeg zijn.
owja en een tip voor ondergoed: de wibra (jaja) heeft elastische onderbroeken en hipsters. Voor maar 2,50/2,99 per stuk. Ik draag ze al sinds ik 10 weken zwanger was. En ze zitten heerlijk (vind ik).