Hoi Dames, Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar nieuwe bekleding voor de eetstoel van Chicco Polly. Ik heb hier een link waar je eventueel kunt zien om welke eetstoel het gaat http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/image/image2/234635.jpg We hebben dit stoeltje gekregen toen ons zoontje geboren werd en na veelvoudig gebruik begint het stoeltje enige tekenen van slijtage en plekken te vertonen. Nu kan ik nergens op internet (en de chicco site) zien dat je deze nieuw kunt bestellen. Dus weet iemand misschien of er ook universele bestaan in die maat? Ik ben bij de prenatal geweest en daar hadden ze alleen voor houten eetstoeltjes en daar verschillen de maten te erg van. Je kunt me er een groot plezier mee doen. Groetjes, Zonstraal
heb je het wel gevraagd bij de prenatal? want volgens mij kunnen ze dat soort dingen namelijk bestellen
Ik denk idd ook laten bestellen bij een babywinkel. Hier ook zooo blij met de stoel wordt veeeeeeeel gebruikt sinds 2009 maar nog geen slijtageplekken gelukkig.
Het is inderdaad een hele fijne stoel! Helaas heb ik de bekleding een keer in de wasmachine gegooid en volgens mij een te lang programma gedraaid. Hierdoor kwam de bekleding eruit met 2 scheuren, en sindsdien mijn zoontje dat heeft ontdekt loopt hij hier graag aan te trekken en dingetjes in te stoppen
Nou meiden ik heb gelijk gebeld, ze gaat de fabrikant voor me bellen om te informeren naar de prijzen ... ben echt benieuwd!
Hier dezelfde stoel en ben ook opzoek naar andere bekleding... Hij is nog in goede staat, maar gewoon voor de verandering wat nieuws kan geen kwaad . Laat even weten als je wat van Prenatal hoort, ik ben erg benieuwd.
Hoi Dames, Prenatal heeft me gebeld en ze kunnen deze stoelbekleding in verschillende kleuren bestellen (dus inderdaad leuk om even te wisselen). De prijs hiervan is 50,- ... ik vind het zelf iets te prijzig omdat je op marktplaats heel makkelijk de Polly stoel tweedehands kan kopen voor die prijs.