Bekleding Chicco Polly eetstoel, waar te koop??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ZonStraal, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Hoi Dames,

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar nieuwe bekleding voor de eetstoel van Chicco Polly. Ik heb hier een link waar je eventueel kunt zien om welke eetstoel het gaat http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/image/image2/234635.jpg

We hebben dit stoeltje gekregen toen ons zoontje geboren werd en na veelvoudig gebruik begint het stoeltje enige tekenen van slijtage en plekken te vertonen.
    Nu kan ik nergens op internet (en de chicco site) zien dat je deze nieuw kunt bestellen.

Dus weet iemand misschien of er ook universele bestaan in die maat? Ik ben bij de prenatal geweest en daar hadden ze alleen voor houten eetstoeltjes en daar verschillen de maten te erg van.

Je kunt me er een groot plezier mee doen.
    Groetjes,
    Zonstraal

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    heb je het wel gevraagd bij de prenatal? want volgens mij kunnen ze dat soort dingen namelijk bestellen

3. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    gewoon bij de prenatal inderdaad...die verkopen ze ook :D

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik denk idd ook laten bestellen bij een babywinkel.

Hier ook zooo blij met de stoel :D wordt veeeeeeeel gebruikt sinds 2009 maar nog geen slijtageplekken gelukkig.

5. ZonStraal

Het is inderdaad een hele fijne stoel! Helaas heb ik de bekleding een keer in de wasmachine gegooid en volgens mij een te lang programma gedraaid.;) Hierdoor kwam de bekleding eruit met 2 scheuren, en sindsdien mijn zoontje dat heeft ontdekt loopt hij hier graag aan te trekken en dingetjes in te stoppen :D

6. ZonStraal

Bedankt voor de tips dames, ik ga zo gelijk even de prenatal bellen!

7. ZonStraal

Nou meiden ik heb gelijk gebeld, ze gaat de fabrikant voor me bellen om te informeren naar de prijzen ... ben echt benieuwd!

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Verplaatst naar De babyuitzet.

Lotte

9. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Hier dezelfde stoel en ben ook opzoek naar andere bekleding... Hij is nog in goede staat, maar gewoon voor de verandering wat nieuws kan geen kwaad ;). Laat even weten als je wat van Prenatal hoort, ik ben erg benieuwd.

10. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik ben ook wel benieuwd eigenlijk...

11. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik ben ook erg benieuwd, ik krijg namelijk ook deze stoel.

12. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er nog niets bekend?...

13. ZonStraal

Hoi Dames,

Prenatal heeft me gebeld en ze kunnen deze stoelbekleding in verschillende kleuren bestellen (dus inderdaad leuk om even te wisselen). De prijs hiervan is €50,- ... ik vind het zelf iets te prijzig omdat je op marktplaats heel makkelijk de Polly stoel tweedehands kan kopen voor die prijs.

14. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel prijzig...
    Bedankt voor de info!

Deel Deze Pagina