Ik heb twee positiebroeken en twee shirts met lange mouwen. Eigenlijk pas ik mijn normale shirts nog wel maar vond het leuk om iets te shoppen. Wel heb ik een heerlijke mama campingsmoking gekocht hahaha. Heerlijk voor thuis!
Spijkerbroeken van mamalicious en ik woon in de jumpsuit van mamalicious. Deze zit zo lekker. Verder jurkjes met of zonder legging
Ik draag toch echt naar voren en laag en pas m'n hm broeken nog steeds.. Zal wel per persoon verschillend zijn denk ik...
Bij miss etam heb ik een hele leuke jeans gehaald, valt wel groot, heb een maatje kleiner. Verder veel tops met eventueel een vestje erover. * naar vorrn dragen deed ik bij de 1e ook en tot 40 weken in mijn favoriete positiejeans gelopen, in mijn eigen maat en was 19! kilo aangekomen. Verschilt dus heel erg per persoon. Deze jeans nu ook weer aan en hij is zelfs te groot
Wat een keuze, ik heb wat leuks besteld bij de h&m nu hopen dat het ook gewoon lekker zit. Ik zag een leuke jumpsuit bij de wehkamp van inderdaad mama licious. maar wat voor schoenen draag je onder een suit? oftewel hoe kom ik nog leuk voor de dag..
doe lekker jurkjes aan meid ,is zo lekker met dit weer vooral een luchtige maxi dress doet het hier goed ik doe een sloggie broekje met lange pijpjes eronder aan , ( ideaal tegen de plak dijen ) ik draag trouwens gewone normale jurkjes alleen een maatje groter werkt ook perfect voor de winter ach een goede spijkerbroek en een leuk trui en top erop , zou het niet te ingewikkeld maken als ik jou was , kan je straks na je bevalling en beetje afslanken als dat nodig is voluit lekker gaan shoppen voor nieuwe outfits
Ik heb vandaag bij de h&m een tregging gekocht was maar 15 euro mooie kleurtje ook gewoon 2 maten groter gekocht en hij pas perfect en ik heb deze zwarte satijnen blouse/jurkje gekocht meiden hij zit echt heerlijk en leuk met die kwastjes eraan. Voor de rest heb ik maxi jurken leuk met een korte jeans jasje erbij.. Wil sowieso nu niet teveel grote maten in huis halen beval over 10 weken en heb nog wel wat thuis zitten. Dit is wat ik bedoelde met zwarte satijnen blouse/jurkje
Ik draag al vanaf week 10 zwangerschapsbroeken of eigen broeken via een mamabelt (stuk elastiek, knoop en knoopsgaten) om die wat te verbreden. Vanaf week 10 niet omdat het niet meer paste, maar omdat het me gewoon niet lekker meer zat. Nu in week 19 pas het gewoon echt niet meer. Mensen vragen echt of ik een tweeling draag of gaan er vanuit dat ik niet lang meer hoef, maar ik ben nog niet eens halverwege. Ik ben 2,5 kilo aangekomen, maar mn buik ziet er al uit voor een verdere termijn... Verder draag ik nu in de zomer veel jurkjes, terwijl ik daar normaal helemaal niet van ben. Maar nu zit het me heerlijk
Hier voel ik me momenteel goed in die basic jersey kleedjes van H&M. Gewoon een M ipv een S. Kosten maar weinig en zitten toch nog luchtig. Heb wel een paar echte positiejeans maar de band op mijn buik is me te warm met het weer van de afgelopen tijd. Nu het wat frisser wordt zal ik er wel terug naar grijpen. Positieshirts heb ik eigenlijk niet. Tot nu toe beredder ik me met die langer vallende tanktops van de H&M, ook gewoon weer 1 maatje groter. En jeans jasje erop en klaar . Gisteren wel een echte zwangerschapslegging gekocht, een S was me goed maar heb een M genomen omdat ik ze echt wel als broek wilde dragen en niet als kousen onder een rokje ofzo (als jullie snappen wat ik bedoel). Dit weer in combinatie met zo'n tanktop en dat is best te doen. Ik ben helemaal geen "leggingmens" maar ik merk dat het comfort nu primeert. Ik moet nog wel wat koud weer ook gaan trotseren normaal gezien aangrzien ik voor begin november ben uitgeteld maar ik zal dan ook wel weer iets creatiefs op de wereld krijgen. Ik geef liever niet teveel geld uit aan dure positiemode die ik daatna toch niet meer draag...
Ik ben fan van de treggings van hm. Zit geen dikke broekrand aan, en ze zijn maar 25 euro Verder heb ik een paar tshirtjes van mamalicious. Leuke prints en genoeg ruimte voor m'n buik. En nog een paar jurkjes van de Hema, zit ook nog genoeg groeiruimte. Zometeen een gewoon vestje eroverheen en klaar!
Vandaag heb ik dit aan Positiebroek van miss Etam en shirtje van Prenatal. vandaag 19,4 weken zwanger
Ik draag veel lange jurken en rokken. Die zijn nu ook helemaal in de mode dus overal te vinden. Soms draag ik de rok hoog, met crop top, soms laag met een langer shirt. Ook heb ik van de H&M een hele wijde broek van zachte stof en elastieken band. Geen positie broek. Nu heb ik ook een broek gekocht bij H&M mama en twee t-shirts. Ik vind de keus daar echt om van te huilen. Ik heb gister bij asos 3 jurkjes besteld. Asos heeft echt wel leuke dingen! Je kan er gewoon met iDeal betalen en de verzendkosten zijn gratis. Ik kan helaas in weinig van mijn normale kleding dragen. Mijn baarmoeder groeit belachelijk hard en ik heb dan al ook een hele grote buik!
Ja gaat hard he? Foto`s boven jouw bericht zijn van vandaag van mijn buikje en ben 19,4 weken. mensen zeggen ook allemaal dat ik een flinke toeter heb. maar heb ik bij elke zwangerschap.
Bij mij vraagt men of het een tweeling wordt. Pas zei iemand zelfs: "Je zit al tegen het eind of niet?" Nee .. nog niet *zucht*
Hihi ja heel bekend, hier ook veel die het vragen Maar iritantste is dat mensen ongevraagd aan je buik komen
Thnx voor je tip, mijn shirts gaan nog wel heb veel shirts die stretch zijn. En qua dikte van me buik... vind m zelf wel mee vallen En nou ga ik weer is lekker aan de online shop