Heb jij ook een kat die op/tegen jouw buik broedt?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mompelientje, Jun 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Dit is mijn kat.

En zij gaat mij helpen met mijn zwangerschap.

Mijn zwangerschap is pril en ik weet dat er van alles kan gebeuren.

Maar door haar voel ik me zelfverzekerder, sterker en kalmer.

Soms komt ze bij mij op de bank en bed en broedt ze lekker met mee.

Ik ga een foto maken op de moment dat ze mee broedt.

Ik zou leuk vinden of jullie dit ook hebben ervaren.

Liefs, Josje

Attached Files:

2. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

Aug 24, 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Hier een hond die in het begin van de zwangerschap aan het broedden was. Vorige zwangerschap deed ie dat ook en hierdoor wist ik nu al voor de test dat het raak was. Heel apart! Nu ben ik inmiddels te dik om nog op te broeden haha. We hebben een Beagle!

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

Sep 16, 2012
    2,589
    79
    48
    Hihi mijn kat volgt mij als n hondje :p
    Maar zij is altijd n schootpoes geweest, dus merk verder nog geen verschil aan haar!
    Andere kat leeft altijd helemaal in zn eigen wereldje :p

4. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Dit is mijn rooie kater van 2,5 jaar :)

Het is mijn eerste kat in mijn eigen huisje en heb hem al vanaf 7 weken. Hij is niet meer bij ons weg te rammen zoals je kunt zien.
    Ik kan me geen leven meer zonder hem voorstellen :D

Heerlijk he katten!! ;)

Attached Files:

5. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hier twee poezen, eentje volgt me als haar schaduw en de ander wilt alleen maar op schoot.
    Bij de zwangerschap van onze dochter wilde er maar eentje constant bij me liggen en die ging ook na de geboorte samen met dochter op schoot of ze lag onder de wipper als dochterlief erin lag :D
    View attachment 330579

6. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

May 16, 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik ben jaloers op jullie katten. Mijn kater heeft het in het begin heel erg gedaan (die lag net als bij de dochter van Sadieraven) maar nu ook niet meer. En mijn poes was heel aanhankelijk (wij waren zelfs samen zwanger) maar sinds dat ze is bevallen is ze heel gevoelig en vind ze mij nog maar af en toe leuk haha. Wel heerlijke beesten he!!!

7. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik heb 2 poezen. de oudste komt nog wel eens op mijn buik liggen als ik op de bank lig. de kleine vind dat volgens mij wel leuk, want ze trapt constant tegen de poes hihi.

de jongste volgt mij overal, zelfs tot in de wc. dan wil ze op schoot haha! dat deed ze ook al vóór ik zwanger was.
    maar de laatste weken is ze overal waar ik ook ben.
    nou heb ik de jongste wel zelf grootgebracht met de fles vanaf 2,5 week, dus ze trekt sowieso erg naar me toe. maar de laatste weken is het toch wel erger. ze is ook aanhaliger als anders.

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    :DMijn 2 poezen zitten tegenwoordig helemaal aan me geplakt. Normaal zijn ze ook afhankelijk, maar nu is het echt extreem.
    Zit ik op de bank, de 1 zit zo tegen mij aangeplakt dat ik niet kam bewegen, en de ander zit om mij heen te dwarrelen.
    Maar ik vind het wel snoezig hoor, mijn 2 schatjes die niet zonder me kunnen.:D

9. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    1,031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb twee oude jeweetwelkaters van 13 en 14 jaar. Een witte die me alle stappen achterna loopt, en een enorme rode (bijna 10 kilo!) die de hele tijd op me moet liggen. Op zich heel lief hoor, maar normaal doet ie dat haast nooit en ik vind het gewicht op mijn buik niet zo prettig. Maar hij bedoelt het dan weer zo lief. Ik kan me ook geen leven zonder katten meer voorstellen.

10. Wollywell

Wollywell Bekend lid

Oct 31, 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Zo'n kattenbeest heb ik ook, haha!
    Wel in vlagen trouwens, de ene keer komt hij elke avond kroelen. De andere keer komt 'ie wekenlang niet in de buurt.

Attached Files:

11. Wollywell

Wollywell Bekend lid

Oct 31, 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Nog een (mocht maar max 2 bijlagen ;))

Attached Files:

12. Liekj

Liekj Niet meer actief

hier komt mijn lieverd ook lekker bij me liggen.. boven op mijn buik

13. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

Nov 20, 2012
    1,206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Hier mijn poes ook!
    Met de zwangerschap in november/december die eindigde in een mk heeft ze me echt ontweken, tot een week of 8 erna.. Toen kwam ze pas weer bij me..
    Nu ligt ze iedere dag op schoot! nouja schoot.. ik zit altijd onderuit gezakken dus ligt ze op mn buik;)
    Ik heb zowat van iedere dag een foto.. omdat ik het heeerlijk vind! Dat gekke beest heeft me meer vertrouwen in deze zwangerschap gegeven door haar gedrag ten opzichte van de vorige zwangerschap:)
    The proof;

14. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Mooie heerlijke foto's zeg. Ik moet de mijne nog maken.

15. liniej

liniej Actief lid

Dec 12, 2012
    396
    0
    0
    het heet "hond" maar gedraagt zich meer als poes! :)

Attached Files:

16. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Oh wat een heerlijke foto's. Mijn hond ligt ook graag bij me maar nog niet op mijn buik zoals bij jullie. Hij gaat er wel soms bovenop zitten maar dat vind ik toch niet zo prettig haha. Hier mijn hondje die zich overigens altijd als een kat gedraagt!!

17. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36

oo wat een mooi hondje !! wij hebben ook zo eentje maar iets lichter van kleur :) chihuahua ;) hoe oud is ie ? super mooi !!!!
    ik kan hier nog geen fotos plaatsen waarop ie op men buik licht want ben nog niet zwanger maar vind het wel fijn om te zien en te lezen :)

18. liniej

liniej Actief lid

Dec 12, 2012
    396
    0
    0
    haha dankjewel. zij is 3 jaar. ik heb ook nog een mannetje van 4 die nog véél meer op/tegen mijn buik ligt. maar die haat foto's...
    als jij zwanger bent zal die kleine hond vast ook wel lekker tegen die dikke warme buik aan kruipen. zijn ze gek op :)

19. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hoop niet dat de mijne gaat doen, ze gedraagt zich als een klein schoothondje maarre......

View attachment 330887

20. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    haha super :) , ja hier is het ook een mannetje dus ik kijk er al naar uit naar die momenten ooit :)

geniet er nog van' grtjs

Share This Page