Hallo allemaal, Ik was het alweer bijna vergeten maar net schiet me te binnen dat ik nu de 7 maanden voorbij ben en dat kraamzorg rond 7 maanden contact op zou nemen. Maar niemand heeft nog gebeld. Moet ik hierop wachten of zelf gaan bellen maandag? Ik voel zo'n druk nu dat er nog zoveel geregeld moet worden dat ik het echt benauwd krijg. Daar helpt dit niet bij. Bedankt alvast.
Bedacht me net ook dat ik ook nog helemaal niets heb gehoord... Denk dat ik maandag wel even bel om te informeren. Zou ik ook doen als ik jou was. Dan weet je 't ook maar. Heb geen idee meer wanneer er ook al weer iemand langskwam bij mijn eerste zwangerschap.
ik zou gewoon bellen, ik heb geen idee of het normaal is hoor, maar als ik niks hoor bel ik altijd overal achteraan voor de zekerheid, beter een keer teveel bellen dan dat het straks niet goed geregeld is, toch? Succes
Misskeita, dit is mijn eerste dus heb helemaal geen vergelijkingsmateriaal. Maar ga inderdaad maar even bellen. Jasmijn, dank je wel. Normaal bel ik ook overal achteraan maar hiermee dacht ik ze nemen contact op rond 7 maanden dus hoef niets te doen. Maar dat is nu alweer voorbij.
graag gedaan, als ik ooit zwanger wordt hang ik volgens mij ook de hele dag met de vk aan de telefoon hahahaa..
Hahaha dat zou je denken, maar ik heb zelf maar 1 keer gebeld tot nu toe terwijl ik normaal gelijk naar de dokter ga of bel als ik iets heb omdat ik niet voor niets zorgverzekering betaal. Maar gek genoeg heb ik het bij de zwangerschap helemaal niet en stel dan bellen juist uit en kom hier om raad vragen haha. Jij bent dus nog bezig met zwanger worden? Succes daarmee. Hoop dat het snel lukt.
Vorige keer belden ze bij mij met 33 weken geloof ik... Heb ze nu ook nog niet gehoord (zelfde organisatie) Heb inmiddels wel een bevestiging van mijn aanvraag binnen, dus ik ga ervan uit dat het zo gewoon geregeld is.
ja hier ook niets,heb zelf gebeld bij week 30 en toen moest ik nog 2 weken wachten dus ik verwacht 1 dezer dagen een telefoontje. vind het wel lang duren
Zeggen ze niet op hun site o.i.d. wanneer ze contact opnemen. Ik wist het nml. ook niet en op hun site stond tussen week 34-36 en daartussen werd ik idd gebeld en kwamen ze langs.
Hier is dat ook zo, tussen de 34 en 36 weken nemen ze contact met je op! En moet zeggen dat ik het bezoekje niet zo veel vond voorstellen! Maar misschien dat dat komt omdat ik de kraamhulp vrij goed ken.
Ik werd met 30 weken gebeld en afgelopen week was de intake. Moet zeggen dat het contact wat ik tot nu toe heb gehad, heel oke is, fijn kraambureau! De map die ik kreeg was helemaal vies geworden dus ik reed gisteren even langs het kantoor en kreeg gelijk een nieuwe. Ook heel fijn. Nou ja en de intake was ook heel prettig eigenlijk, uitgebreid gesprek en hield er een fijn gevoel aan over.
staat in de brief die je van ze krijgt/heb gehad dat ze contact opnemen tussen de 4 en 6 weken voordat je gaat bevallen. eerder is t toch ook niet nodig.
ik heb ze twee weken geleden al over de vloer gehad.. en op 16 november bellen ze voor een telefonisch gesprek...
zou bellen meid ik ben bij hun zelf langs geweest met 28 weken wel op afspraak is wel fijn als geregeld is ook voor je eigen gemoedrust.
Ik ben gisteren, dus precies met de 36 weken gebeld. En ik heb de afspraak pas op 23 september. Misschien ben ik dan al bevallen.... . Dus erg vlot zijn ze bij mij niet. Grt Vanilia
Ik heb een intake rond de 27 weken gehad....heb geen idee eigenlijk of ze me nog gaan bellen voor iets???? Dacht dat het na zo'n intake wel klaar was eigenlijk...dan gewoon weer in de kraamtijd.