nou ik heb inmiddels 2 mooie positiebroeken via marktplaats gekocht!van de h&m dus dan kan ik even vooruit..
Ik ben van 75 a naar 75 c gegaan, maar denk binnenkort ook naar 75 d te gaan, op internet van h&m kan je meestal meer maten vinden dan in de winkel. en de kleding van mamalicios vind ik idd ook wel erg mooi, maar helaas heb ik daar het geld niet voor! dus dan maar leggings met strakke truien en shirts, vind het zelf best gaaf staan!
Leggings met strakke truien en shirts is zeker leuk! Ik heb net gisteren de nieuwe catalogus van H&M binnen gekregen en daar staat weer allemaal leuke lingerie in en deze keer meer in 75/80D. Ik ben trouwens benieuwd hoe lang ik nog in een D ga passen, die bombonella's van mij groeien echt als kool!!
Je hebt helemaal niet zoveel nodig. Zelf nu zit mijn eigen, oude vertrouwde spijkerbroek (weliswaar met een elastiekje om de knoop ) lekkerder dan zwangerschapsbroeken. Wel hempjes van H&M (in het begin net mini-jurken en nu nog steeds lekker lang) of Noppies, maar eroverheen een lekker lang (gewoon) vest. Wel heb ik een paar leuke blouses van Mamalicious gekocht, waar ik veel complimenten over heb gehad. Nu is het uitverkoop, dus kan je slagen voor weinig. Ik heb een paar maanden geleden bij de Hunckemöller voor 12 euro twee bh's gekocht; gewone, een maat groter. Ik had niet verwacht dat ik er zo lang mee zou kunnen doen, maar ik loop er nog steeds in. Ben nu op zoek naar leuke voedingsbh's. Ik moet zeggen dat dat niet meevalt. Bij H&M (niet alle vestigingen, na te kijken op de H&M site) ben ik geslaagd (grijs met wit kantje en met beugel), maar over het algemeen zijn het vormeloze, enórme witte of zwarte lappen! Betaalbare tips, anyone?