pijn in onderbuik, 16 wk zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door seol, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seol

seol Actief lid

30 sep 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik ben inmiddels 16 weken zwanger en sinds ongeveer 2 weken heb ik regelmatig last van mijn onderbuik.
    Nou vraag ik me af of dit bandenpijn kan zijn of dat het iets anders is. Ik lees namelijk wel regelmatig dat bandenpijn in de liezen kan voorkomen, en daar zit het niet. Het is echt de baarmoeder.
    Herkent iemand dit?
    Ik heb een doptone gekocht en het hartje van de baby klopt mooi en de baby beweegt lekker, wat dat betreft maak ik me dus geen zorgen, maar ben wel erg benieuwd of iemand de klachten herkent..

2. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    hoi hoi
    ik ben dus niet de enige die dit heeft, thank god:)
    ben nu bijna 15 weken en heb dit dus ook, onderin mijn buik.
    denk eigenlijk dat het idd die bandenpijn is, of de baarmoeder die begint te groeien.
    ook wij hebben een dopler gekocht (alleen nog niet ontvangen:() dan kunnen we ook lekker gaan luisteren.
    succes

3. seol

seol Actief lid

30 sep 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Bernadet, heb jij het ook in de onderbuik en niet specifiek links of rechts??

4. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Vanaf 13 weken tot 18 weken heb ik zeer regelmatig erge buikpijnen gehad en dat terwijl ik tot 13 weken geen enkele klacht heb gehad. Ik werd er heel onzeker en bang door en mijn verloskundige kon er ook niet veel mee, heb wel een test gehad voor eventuele blaasontsteking maar die was negatief, zij dacht aan groeipijnen.

De pijn was soms links en dan weer onder in de buik waar de baarmoeder zit en kon uren aan houden, alleen als ik op mijn linkerzij ging liggen ging het wel.
    Na week 18 zijn deze pijnen over gegaan en met mijn meisje gaat nog steeds alles goed!

5. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    hoi seol
    nee het is niet specifiek links of rechts, hangt een beetje in het midden volgens mij.
    en ook niet constant, echt met vlagen (net als mijn misselijkheid bah! daar word ik ook gek van)
    succes meid

Deel Deze Pagina