Kijk eens op de site van de hema. Hebben ze mooie basis-kleding. Verder niet veel gekocht. Veel leggings gedragen. Kijk ook eens op Marktplaats. HIer heb ik 2 zpijkerbroek afgehaald voor een tientje. Versleten zijn zeniet. Nieuw betaal je zo 100 euro voor een beetje een hippe broek.. Trouwens ook wel eens met de knoop gewoon los gelopen. Dan wilde ik persee die broek aan, voor een bepaalde gelegenheid. Lang wij shirt eropver en je zag er niks van!
Sja wanneer iemand z'n spullen gaat kopen moet zij natuurlijk lekker zelf weten! Ik heb nu 1 broek met lage buikband, heb een hekel aan die hoge buikbanden. Heb 1 gewoon rokje wat meerekt en 1 positierokje wat onwijs afgesprijsd was. Ik ga niet veel bovendingen kopen, want ik ben straks hoogzwanger in de zomer dus ik koop wel een stapel hempjes. En jurkjes ben ik nu naar op zoek, want kan nu voor naar het werk voor netjes en straks in de zomer lekker luchtig! Gewoon lekker combineren hoor! Ik ben overigens helemaal weg van noppies, de pasvorm en kwaliteit is zo goed! MAar ook wel duur voor de korte tijd dat je het draagt...
Ik heb ook pas kleding gekocht toen ik echt zwanger was, Zo rond de 14 weken mijn broeken 2 van mamalicious, 2 truien van miss etam, en verder veel "gewone" kleding bij de vero moda, veel effe shirtjes die nu in de mode erg lang zijn, en stuk goedkoper met een vest o.i.d. lange truien, en veel jurkjes die ik nog had...
Ik ben pas kleding gaan kopen toen het nodig was. Een deel is van mijn schoonzusje en de rest bijna allemaal van de Miss Etam. Voor die paar maanden vind ik dat prima, helemaal voor de prijs die ze daar vragen (we hebben een outlet in het dorp, dus voor heel weinig geld klaar ).
Met 12 weken heb ik geloof ik mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht. Heb niet veel ingeslagen qua zwangerschapskleding. Ik heb ook paar longshirts gekocht, die in de mode zijn en ideaal als je zwanger bent, je buikje komt er mooi uit en ze zijn lekker lang, mooie legging eronder en je bent klaar. Heb ook paar buikbanden, dus draag veel bovenkleding die ik voor de zwangerschap ook droeg en dan een buikband eroverheen en klaar is kees.
Ik haal van Marktplaats en in de uitverkoop nu bij de babywinkels en H&M. Bij H&M hebben ze leuke shirts voor 3 euro per stuk en de broeken voor 10 euro per stuk. Verder bij een babyzaak twee shirts van esprit voor samen 15 euro gehaald. Die waren van vorige zomer.
Ik ben ook pas gaan kopen toen het nodig was. Je kan best nu al orienteren, maar het is slimmer om te wachten met kopen tot het nodig is. Dan weet je voor welk seizoen je moet kopen en weet je hoe je buik groeit. Zo kreeg ik een grote buik en paste al vanaf 18 wk bijna alleen nog maar positiekleding. Terwijl ik had gehoopt ook gewone kleding zoals jurkjes en shirtjes oid maatje groter te kunnen blijven dragen. Maar dat zat echt niet . Dat weet je niet vantevoren.
Ik koop mijn positiekleding online. Moet je wel opletten want ze hebben deels dezelfde collectie. Dus even goed vergelijken...
Ik heb één echte zwangerschapsbroek van Esprit veel aangehad. Die had zo'n lage buikband, die hogen vond ik helemaal niks! Verder heb ik lage spijkerbroeken gekocht die me "normaal" twee of drie maten te groot zouden zijn; mooie brede riem, longsleeve aan en een vest erover. Eventueel een buikband om die onder de longsleeve uitkwam, als hemdje zeg maar. H&M heeft in de gewone collectie longsleeves die wat langer zijn, werkte bij mij prima en ik draag ze nu gewoon weer. Ik vond het zo zonde van mijn geld, het echt leuke spul in postiemode is best duur vind ik.
Die Esprit zwangerschapsbroeken zitten echt heel lekker! Heb er een aantal en ben er heel tevreden over. Sowieso over de Esprit kleding. Het blijft echt heel mooi en dat terwijl ik sommige dingen zelf al voor de derde keer draag en mijn zus ze ook nog heeft aangehad. mamalicious heeft ook mooie spullen en ik ben zelf heel er te spreken over Vida Vita! Is wel een beetje duur, maar zo mooi... Ik heb zelf mijn zinnen nu op deze jurk gezet Party Collection en dit setje is ook leuk Casual Ohja en laat ik Queen Mum niet vergeten! Ook superspullen! Liefs Elea