hallo dames, eindelijk is het zover; na een lange verbouwing kan ik nu de babyspulletjes gaan aanschaffen! Behalve de meubeltjes en wagen moet ik verder vrijwel alles nog! Welke babyzaak heeft veel keuze en is lekker goedkoop maar goed? Ik woon vlakbij dordrecht. Ik weet dat er een babydump in Roosendaal is en in Gouda zit Babypark. Maar is dit wat? Iemand tips? gr. Anna
Ik ga zelf veel liever naar de Baby-dump. Dit vanwege de aantrekkelijke prijzen + lopende acties. Zo krijg je bijv. bij een complete kamer een box gratis, en bij aanschaf van een kinderwagen een autostoeltje cadeau. De levering van de spullen gebeurt meestal vrij vlot.
Ik neus voor babyspullen veel op internet omdat ik niet zo weg ben van het standaard aanbd van babydump/ prenatal enzo. Ben meer van de kleinere babywinkeltjes/ woon-lifestyle winkels en andere merken zoals Koeka, Cottonbaby, Taftan & ook voor aankleding kijk ik veel op webwinkeltjes. Maar ieder zijn ding natuurlijk. Ben in jou omgeving niet bekend dus kan je daar niet aan helpen. Leuke webwinkels daarentegen.... die ken ik genoeg en er zijn er ook duizenden te vinden als je gaat neuzen via google!
Ik ben gewoon bij allerlei verschillende winkels geweest: Kamertje -> Ikea Kinderwagen -> Babydump Beddengoed -> Prenatal, Babydump en Villa Vrolijk Babyartikelen - Babykamers - Babykamer Lamp kinderkamer -> kidZwarenhuis baby-en kinderkamers, accessoires, textiel en nog meer! En voor veel kleine dingetjes zoals hydrofielen en neuspeertje enzo ben ik bij de Hema geweest.
Babydump is een prima winkel om je spullen te halen. Ben er zelf zeer tevreden over. (babykamer, box, autostoelen, kinderwagen komt er allemaal vandaan).
Ik heb bijna alles van de prenatal vandaan. Vind dit een erg fijne winkel. Ze zijn misschien niet de goedkoopste. Maar ze hebben ook erg leuke dingen van hun eigen merk, zoals kleertjes en lakentjes.
Tja ik dus niet bij de BabyDump omdat ik een hekel heb aan 'akties' waar je dus gewoon wel voor betaald (zoals dat autostoeltje, ik heb bij Babypark een kinderwagen en autostoeltje gehaald, kreeg niets kado, maar was evenveel kwijt). Heb een allergie voor nepacties Verder kijk ik ook veel op webwinkeltjes. Volgens mij maken de grote dingen niet zo uit waar je die haalt en is het verder (wat mij betreft ) gewoon snuffelen!
ik ben ook zeker veel aan het snuffelen op webwinkeltjes! maar mijn man is vanwege zijn werk veel van huis en mist daardoor best veel van de zwangerschap etc. We willen graag samen gaan shoppen en jullie weten hoe mannen soms kunnen zijn; die gaan niet graag naar veel verschillende winkels! Vandaar dat een grote babyzaak wenselijker is!
Ik ben in Sliedrecht geweest bij Baby en Tiener. Ze hebben daar een enorme keuze aan kamertjes en allerlei andere benodigdheden. En de prijs is vergelijkbaar met de Babydump. Ze hebben ook een website www.babyentiener.nl
ik zou gewoon naar allebei of meerdere gaan en ook nog naar een prenatal want daar hebben ze meer kleertjes e.d Tussendoor even een hapje eten ergens, als je man al niet zoveel mee krijgt is juist een dagje er mee bezig zijn wel lekker.. Mijn ervaring is dat winkelen in babywinkel niet hetzelfde is als kleding winklen ofzo voor de mannen. Hun kijken naar hele andere dingen als wij en dat is ook goed.
Wij hebben alles gehaad bij Babypark (gouda) en de service is prima bevallen de mensen zijn heel aardig, babydump vond ik echt heel klein en rommelige winkel (utrecht) en ind. Nep acties. Baby en Peuter (sliedrecht) vonden we ook heel leuk maar prijzig ivm Babypark. Wat wel heel voordelig is bij babypark is dat je daar een staffelkorting krijg op alles wat je koopt, omdat wij daar ook alles gekocht hebben kregen we maar liefst 15% (echte) korting
Wij hebben de grote spullen (maar die had je al lees ik ) bij de BabyDump gekocht en daar supergoede ervaringen mee. Door hun laagste prijsgarantie zat er uiteindelijk een verschil in onze 1e bon en de laatste bon van 250 euro. *erg leuk trouwens om elke keer iets gevonden te hebben waardoor er weer wat van de bon afging* De kleine spulletjes hebben we eigenlijk overal en nergens vandaan. Prenetal, Hema, noem maar op. Misschien ook leuk: wij waren 2 weken geleden bij Baby Planet in Oud Gastel en wij vonden het een erg fijne winkel waar we ook fijn geholpen werden. Uiteindelijk met 2 positiebroeken en een lamp naar huis gegaan. Het is wel een stukje rijden, maar wij vonden het de moeite waard.
Qua babyzaak ga ik het liefst naar babydump. Superservice, ook als je onverwachts je bestellingaf moet zeggen of zo. Goede aanbiedingen en overall een goede prijs. Verder kan je leuke en makkelijke dingen vinden bij de Ikea. Prenatal is belachelijk duur, dus daar kom ik echt alleen eventueel voor kleertjes.