positiekleding

Discussion in 'Zwangerschap' started by Cilla24, Dec 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    hoi allemaal

waar kopen jullie je positiekleding en dan bedoel ik de wat betaalbare ik persoonlijk ben te beroerd om veeel geld uit te geven aan iets wat ik max 6 maanden zal draagen.

wij hebben hier in den helder alleen de miss etam, waar ik zelden slaag dus het meeste komt bij mij van de h&m en mp.

maar miss hebben jullie leuke online winkels gevonden waar ik ff los kan (voor een leuk prijsje dus he;))

2. La Palma

La Palma Fanatiek lid

May 24, 2010
    2,721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik koop zelden positiekleding. Ik heb een missie en dat is kleding kopen die mooi mee rekt.
    Bijvoorbeeld bij de Hema zou ik persoonlijk never kleding kopen, maar sinds deze zwangerschap heb ik daar al 2 jurkjes gekocht die voorlopig nog wel mee kunnen.

Skinny jeans van mamalicious ( via prenatal ) en bij HM hebben ze ook leuke kleding.

Good luck

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb wat bij de prenatal gekocht tijdens de sale voor weinig. En verder komt er wat van marktplaat en miss etam. Ik heb ook geen zin om honderden euros uit te geven. En ik heb toch best leuke dingen al zeg ik het zelf.

4. mette

mette Actief lid

Aug 18, 2010
    105
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb geen zwangerschapsshirtjes, maar draag gewoon mijn eigen shirtjes en hemdjes met daar een vestje overheen.
    Nog wel even een opmerking over het kopen van niet-zwangerschapskleding, maar gewone kleding/jurkjes die meerekken:
    Dat kan prima in de eerste maanden. Maar als je op een gegeven moment écht een dikke buik krijgt dan begint zo´n jurkje vaak ongelijk te hangen en hij tekent dan in de rug. Het spant teveel aan. Dat is niet mooi.]

Mamalicious is idd een leuk, betaalbaar merk. Verder op MP kijken! Ik heb onlangs een zwangerschapsspijkerrokje voor 8,00 verkocht.

5. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik heb idd hetzelfde...veel kleding die niet zwangerschap is, zit in het begin nog wel prima, maar naarmate je groeit, ziet het er niet meer uit! Het gaat aan alle kanten trekken, mijn billen hangen bijna uit mijn trui jurkjes van voor de zwangerschap, en het gaat inderdaad heel lelijk zitten op de rug! Dus een kleine investering in zwangerschapskleding is toch wel de moeute waard. Het meeste van mij is van H&M, Mammalicious, of de Prenatal. Maar ook ik heb twee leuke jurkjes van de Hema gehaald die wel prima meerekken!! :D

6. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    En het is bijna uitverkoop!
    Ik heb een spijkerbroek van mama-licious, een dikkere zwarte legging en 2 jurkjes.
    Mijn eigen shirtjes passen nog maar net en heb wel hele lange en rekbare maar het past bijna niet meer.
    Ga ook maar in de uitverkoop kijken, zelf vind ik mp lastig omdat mijn maat erg verandert is.
    Op internet heb ik niks gekocht.
    Groetjes

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Dat heb ik dus ook! Mijn maat is inmiddels twee maten groter dan voor mijn zwangerschap!!

En is de uitverkoop niet al begonnen? Ik haalde vorige week een shirtje bij de prenatal, en hoefde maar de helft af te rekenen.... de uitverkoopkaartjes hingen er nog niet aan, maar het was dus al goedkoper!!!

8. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Ik ben juist 2 maten kleiner....
    Woon in een dorp en daar is het nog niet begonnen.
    Hebben zaterdagavond een koopavond met 30/40% dus dat is dan wel lekker.
    En je wordt er gewoon geholpen, alles wordt uit het rek getrokken want het ziet er toch anders uit als het ophangt als datje het aantrekt :)

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    ik moet bijn a wle via inet kopen want er is hier echt bijna niks... en anders moet ik echt naar schagen (1 winkel) of alkmaar.

en me broeken pas ik al echt niet meer, shirts log wel maar worden kort dus doe ik een buikband eronder.

met mn zoontje heb ik t ook niuet gered met gewone kleding dus ben bang dat t nu ook niet gaat lukken want idd met jurkjes ed is op een gegeven moment geen gezicht omdar de voorkant dan een stuk korter is als de achterkant

10. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Ik heb pas sinds 2 weken 2 spijkerbroeken van h&m (20,-ps ging nog wel). Wilde dr eerst ook niet aan mijn te duur en omdat het me laatste zs is vind ik het eigenlijk sonde voor me geld.
    Maar goed, ik ontkwam er niet aan.;) Wat truitjes betrefd koop ik gewoon iets langere, iig geen zs. Kan ik het na me zs ook nog aan.

11. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

Nov 1, 2010
    594
    58
    28
    Ik woon zelf ook in Den Helder en heb 2 broeken gekocht bij de Miss Etam outlet in Schagen.
    Heb er laatst een spijkerbroek, 2 blousjes en 1 tshirt gekocht voor 18 euro.
    Zo is het leuk om kleren te kopen.

12. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

Jan 5, 2010
    523
    0
    0
    heb niet alles door gelezen dus misschien staat het er al bij maar, Ik heb gister (moet nog max 8weken) via Hema.nl een mooi shirt gekocht met lange mauwen voor 12euro en een buikband zodat ik er met kerst toch wel een beetje netjes uit zal zien. Heb nu vooral gewoon een wat groter tshirt aan met een lekkere ruime fleece trui lekker warm en had geen zin om voor die 3maanden dat ik niet meer in mijn eigen kleding paste dure positiekleding te kopen. Werd ook pas na ruim 6maanden wat voller zeg maar heb ook gewoon een kleine buik echt niet zoals in mijn vorige zwangerschappen dus heb heel lang mijn eigen broeken ook aan gehad. Heb 2 positiebroeken gekocht toevallig bij de Miss Etam was toen in de aanbieding 2 voor 17euro nou dat vond ik mooi te doen haha ben ook niet zo van de dure kleding kopen als het maar voor even is...

Verder heb ik ook niet veel meer gekocht ja wat grotere t´shirts maar verder niets fleece truien had ik nog van de wintersport die waren groot en dik en warm dus past perfect (die van mijn vriend dan...)
    Nee na de bevalling als ik weer een beetje toonbaar ben ga ik weer lekker shoppen dit is echt ons laatste kindje dan hebben we er 3 en is het toch wel lekker compleet vind ik.

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik vind het ook een beetje zonde om zoveel geld aan positie kleding (tis toch niet heel goedkoop) uit te geven. Ik heb een mooie zwarte broek van mijn moeder gekregen en een tuniekje (leuk voor kerst)en een heel stel broeken van een vriendin die nu echt geen kindjes meer neemt ;) Dus dat was een fijne meevaller! Ook buikbanden gekregen van haar die ook heel fijn je eigen shirtjes verlengen ;)

Verder heb ik wat truien in grote maten gekocht bij de zeeman en wat schirtjes in XXL ;) (normaal een L)

en een heel fijn vest die alleen boven vast zit, dus mn buik piept er lekker makkelijk tussendoor.

nou zo gaat het ook vind ik!

14. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Ik heb een pakketje van marktplaats gehaald en verder doe ik veel met buikbanden, zodat je niet ziet dat de shirtjes eigenlijk naveltruitjes geworden zijn :p

Verder had ik nog wel lange shirtjes die nog wel kunnen en wat grote fleecetruien die heerlijk zijn voor de weekenden en de dagen dat ik niet weg hoef. Ben ook niet van plan veel geld uit te geven voor die paar maandjes hoor!

Mijn schoonmoeder had nog fleecestof liggen, die ze gevoerd heeft en een soort cape van gemaakt. Kan ik nog heerlijk verder in groeien en het scheelt weer 80,- voor een jas ;)

15. emje

emje Niet meer actief

16. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had een ritje gemaakt naar de Babydump waar ze 25% sale hadden/hebben op de positie broeken. Heb 3 broeken van mama licious daar gekocht voor 66euro bij elkaar.

17. didi77

didi77 Actief lid

Nov 9, 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    De grotere C&A vestigingen hebben ook vrijveel betaalbaar spul. Nette pantalon voor werk 9 euro!

18. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    ik heb een 4tal broeken gekocht in verschillende kleuren, daar kom ik deze zwangerschap hopelijk wek mee door. 1x miss etam, 1x H&M en 2x mamalicious (die zitten heerlijk voor 39,95)
    Bovenkleding nog de gewone, maar dan de wijde variantjes die momenteel genoeg te koop zijn.

Een paar t schirtjes heb ik ook gekocht.
    Zwangerschapst-shirts rekken lekker mee en zijn mooi lang.

Chantal

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
  20. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ja idd de bonprix, de h&m, en de c&a.