bewegingen pijnlijk 36.4 weken

Discussion in 'Zwangerschap' started by naverona, Dec 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naverona

naverona Actief lid

Apr 26, 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    hoi meiden,

ik ben nu 36,4 weken zwanger en heb de afgelopen week eigenlijk bij iedere beweging die ons kleintje maakt dan het zoooon zeer doet..

wie heeft dat ook..mijnbuik is eenstuk kleiner al svorige keer en kindje is ook niet echt groot, maar de pijnlijk ebewegingen herken ik totaal niet..

wie heeft dat ook??

xxxxx

2. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,740
    1,061
    113
    Hier ook een beurse rechter buik.. Ukkie ligt al weken met de knietjes en voeten daar dus t is gewoon "blauw" van binnen vrees ik.. Tsja zolang je kleintje beweegt is het goed, ze hebben minder plek nu dus gaan op 1 plek lopen irriteren..
    Maar als je het niet vertrouwd kun je altijd even de vk bellen natuurlijk..

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net zoals Wendy een beurs gevoel in m'n buik. Maar als ik zo aan mijn buik voel staat deze ook zo strak en is er zo weinig ruimte... het verbaast mij niets als het gewoon komt doordat de baby weinig ruimte heeft en daardoor steeds tegen dezelfde plek aanduwt.

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier ook een beurse buik van binnen. Je kindje hoeft niet perse groot te zijn om je pijn te kunnen doen..

5. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,962
    127
    63
    zuid holland
    Hier ook, soms zo erg dat de tranen in mijn ogen springen. Gelukkig nog maar een paar weekjes, want kleintje is ook nog eens erg druk, dus veel pijn op het moment. Soms echt even een verademing als ze ligt te slapen haha.

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Hier ook veel pijn in me buik. Bij sem had ik dit niet. Mijn buik is ook vaak heel hard. Ook mijn kindje is niet groot maar doet me behoorlijk pijn haha

Share This Page