positiekleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dancingprinzess, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dancingprinzess

dancingprinzess Actief lid

19 mei 2010
    169
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Waar hebben jullie je positiekleding gekocht? Ik ben een beetje op zoek naar leuke hippe vrolijke makkelijk zittende kleding. Normaal gesproken draag ik graag merken als Esprit, Mexx, King Louie en Desigual. Mijn figuur is een beetje lastig. Van onder is het regelmatig maat 42 (brede bovenbenen/heupen) van boven is het M (maat 38/40).

Ik ben al aan het neuzen op marktplaats. Dus die tip hoeft niet meer. ;)
    Maar ik ben vooral op zoek naar leuke internetwinkeltjes of andere winkels in de regio Utrecht/Haarlem. Van de zomer gaan we naar Spanje, dus ik ben eigenlijk op zoek naar makkelijk te combineren jurkjes, broeken, rokken, topjes ed. En bestaan er ook maxijurken voor zwangere vrouwen! (ben helemaal gek van maxijurken) :D

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb het meeste van marktplaats ;) een heel pakket voor 50 euro toen, na mn 1e zwangerschap heb ik een deel weer verkochht wat ik nooit gedragen had. En voor een paar aanvullingen koop ik voornamelijk bij miss etam en C&A. Noppies is ook erg mooi maar wel duur. Is ook afhankelijk van waar je 't voor nodig hebt, heb je een sjieke baan, dan heb je duurdere kleren nodig als wanneer je het wel okay vind.

3. dancingprinzess

19 mei 2010
    169
    0
    0
    Heb nu ook op een aantal dingen geboden op marktplaats. Echt nette kleding heb ik niet nodig in het basisonderwijs ;)

Noppies is wel leuk inderdaad. Het nadeel van marktplaats is, dat er best wel veel op staat, maar dat het over het algemeen grijs, grauw en donkerblauw is. Ik zoek ook leuke hippe vrolijke dingen. Ik denk dat een aantal dingen die nu in mijn kast liggen best nog lang draagbaar zijn hoor. Veel jurkjes die stretchen en dergelijke. Ik ga nog even bij Noppies kijken! Thanks!

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    ik heb al een paar keer wat besteld op de website van ikenmijnkind.nl snelle service en heel leuke prijsjes!

5. dancingprinzess

19 mei 2010
    169
    0
    0
    Leuke website inderdaad en ze hebben ook een paar goede aanbiedingen nu!

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    nouw, ik heb zelf maat 44 in broeken, ik zweer bij mamma licious, zitten heeeeerlijk! Shirts heb ik gewoon bij m&s mis etam, V&D enz enz gehaald... Tuniekjes idem.. had ook nog wel het een en ander wat kan met dikke buik!

7. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    H&M ,C&A ,noppie's

8. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Ik heb zelf geen kleding gekocht via internet omdat ik vaak zit met maten en of het dan wel goed past.
    De positiekleding die ik heb gekocht heb ik gehaald bij Prenatal en Miss Etam, het laatste is niet duur en goed te doen. Ze hebben alleen geen grote assortiment in de winkel waar ik kom.

9. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Via internet. Mamalicious vind ik een leuk merk van positiekleding. Lijkt een beetje op esprit kleding (edc) die ik normaal vaak draag. Leuke kleurige shirtjes. Ff googlen op 'mamalicious' en 'outlet'. Dan kun je kleding bestellen die veel goedkoper is dan in de winkel! Volgens mij ook via de site ikenmijnkind.nl. Zeer goedkoop en goede service

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

King Louie heeft een hoop heeeeeeel rekbare jurkjes, die errug geschikt zijn om gewoon tijdens je zwangerschap door te dragen :)

11. dancingprinzess

19 mei 2010
    169
    0
    0
    En toevallig heb ik best wel wat kinglouie in de kast liggen ;)

12. mmmrolmops

mmmrolmops Actief lid

17 mrt 2012
    195
    26
    18
    Normaal ben ik er niet zo'n fan van, maar ben nu goed(koop) geslaagd bij de H&M, voornamelijk zomertruitjes.

13. dancingprinzess

19 mei 2010
    169
    0
    0
    En die is ook niet zo duur, H&M. Kom er ook eigenlijk nauwelijks. Die winkel hangt zo vol, vreselijk. Je kan er nooit wat vinden, want ze hebben werkelijk alles in de winkel hangen. Heb altijd het idee dat ze geen magazijn hebben ofzo.

14. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    ik heb zo ongeveer de hele zwangerschap jurkjes gedragen, alleen wat zwangerschapsleggings gekocht voor als het minder weer was en klaar. Ik was begonnen met een paar broeken maar men wat een gehijs, ik heb alle bovenstaande merken geprobeerd, van goedkoop tot duur. Ze zitten alleen lekker als je buik een beetjhe de gemiddelde 30 weken groottte heeft, ik had zo'n enorme buik dat ik niets meer van strak eromheen kon verdragen.

Wat nog een leuk merk is in Tante Betsy, lijkt een beetje op King Louie, beiden erg leuke en fleurige jurkjes, ook in effen zwart.

15. dancingprinzess

19 mei 2010
    169
    0
    0
    Ja, die ken ik wel Tante Betsy. Ik kijk er regelmatig, maar meestal is het nèt niet wat ikleuk vind.

16. sjak

sjak Niet meer actief

Qua shirts heb ik niet zo'n voorkeur voor een bepaald merk, als ik het leuk vind en het past is het prima. Maar broeken!!! Manalicious en lovefortwo. Iets duurder maar zit stukken beter dan ca/hm/missetam. Esprit heeft ook zwangerschapskleding, heb er een spijkerbroek van maar zit niet bij mijn favorieten.

17. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik haal mn kleding bij h&m! blijft mooi en zit goed.

18. meissie1982

meissie1982 Actief lid

6 mrt 2012
    249
    0
    16
    Ik heb Noppies en Queenmum broek en 2 zs leggings van miss etam Verder koop ik tot nu toe gewoon erg rekbare kleding.

Heb ook kleding uit de reguliere collecties met veel rek.
    Moet ie wel veel kunnen hebben anders gaan die naden aan de zijkant scheef trekken.

Heb trouwens ok een zs truitje van Esprit maar die ziet eruit als een normaal truitje en trekt ook scheef. In die van Noppies zat extra ruimte voor aan de zijkanten wat die van Esprit niet had.

19. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ik heb een broek van Noppies.
    Verder shirtjes van mammalicious.

Helaas niet hier in de plaats te koop. Heb nu best weinig kom ik achter. Draag de hele week zowat hetzelfde met steeds weer wassen. Op internet vind ik moeilijk met de maat, dan moet je het makkelijk terug kunnen sturen zeg maar.

Ook dat combineren vind ik zo moeilijk.. heb nu maar 1 vestje erover heen..

20. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik koop veel bij H&M. Prenatal voor wat mooiere kleding. Miss Etam vind ik niets. Niet mijn smaak en te kleine collectie. Hiernaast ook gewoon veel lange hemden, niet specifiek positie. Zo kan ik nog een aantal shirts aan blijven trekken. Hema heeft ook betaalbare mama kleding.

Deel Deze Pagina