broeken vna miss etam hebben lage buikband.. mamma licious, hoge! ik vind het veel prettiger.. collega van mij, nu 34 weken.. had die van miss etam.. de band tekende in haar mooie buikje en nadat de buik gegroeid was, klapte ie vanzelf naa rbenende!! Niet handig dus..
`tante betsy wordt heel veel aangeboden op mp, heb je veel meer keuze in modellen en kleuren aangezien ze erg snel wisselen op de website.
Ik hoor mamalicious veel voorbij komen. Is het een keten of is er een winkel die dat merk verkoopt? Of wordt het via internet zoeken? Miss etam weet ik niet zo. Is meestal een winkel waar ik voorbij loop, de stijl trekt me niet zo. Maar als ik ga shoppen ga ik toch wel even kijken denk ik. Weet alleen verder nog de prenatal, de V&D en de H&M, o, ja de c&a dus ook. Ik heb nu een witte broek (geloof van esprit) via marktplaats gekocht waarvan je de pijpen op kan rollen. Ideaal voor op vakantie straks in Spanje dacht ik zo. Deze heeft wel een lage buikband. Maar van de zomer ben ik nog niet zover. Kan me voorstellen dat een lage buikband nog makkelijker zit met een klein buikje. En hier kan ook een riem doorheen (of een sjaaltje), dat scheelt. Maar handige tips hoor meiden, thanks!