Mooie rose tuniek/shirt van prenatal maat M en een mooie zo goed als nieuw spijkerrok van miss etam maat 38!
Leuk aubergine shirt maat M van prenatal, en een zwarte positiebroek van miss etam maat 36 (lijkt op de foto vaal maar hij is zwart haha)
Alles mag weg voor 5,- p.s behalve het rokje die is 10,00 want die is maar 1x aangeweest! Wie maakt me vrij van deze leuke positiekleding!
Haha al aan de shop voor nieuwe positiekleding! Hij heeft mij 39,95 gekost bij de miss etam. Heb hem 1x gedragen helaas, ben niet zo van de rokjes haha. Voor 10,00 mag ie weg!
Een mooie tuniek deze is wel wat meer gedragen dus de kleur is wat doffer dan officieel maar verder nog een leuk ding! En een positiespijkerbroek deze is nog zo goed als nieuw!
Alle kleding mag weg voor 2,50 p.s behalve het spijkerrokje en de spijkerbroek daar wil ik graag 7,50 voor want die zijn echt zo goed als nieuw. De rest is ook allemaal in goede staat. Lijkt misschien wat dof of wat ook maar op de foto;s maar het verkeerd echt allemaal in goede staat en anders staat het er wel bij!