Bij mijn zaten mijn gewone broeken met 22 weken niet meer lekker en ben toen over gegaan op de positie broeken.
Bij Thirza heb ik toen ook wat dingen al gekocht die zo leuk waren en vervolgens had ik bijna geen buik en waren een paar van die dingen zelfs bij 41 weken nog te groot.... En die hebben me ook deze zwangerschap niet gepast, gewoon nog steeds te groot, ook al was mijn buik wel wat groter deze keer. Dus ik zou het pas gaan kopen als je het nodig hebt Ik heb beide zwangerschappen wel normale kleren gekocht die ook om een zwangere buik pasten: veel leuker, want dan kun je het daarna tenminste ook nog aan Ik heb ook weinig geinvesteerd in positiebroeken, die zaten op het eind helemaal niet lekker meer omdat alles nogal gevoelig werd. Jurkjes, tuniekjes, leggings en treggings vond ik ideaal
Vlak voordat ik zwanger werd zaten mijn broeken al strak. Toen ik 7 weken was heb ik 2 broeken en een rokje op marktplaats gekocht. Wat een verademing zeg. Mijn eigen broeken liep ik al een week met de knoop open. En ja, het is vroeg maar er staat geen tijd voor toch? Zolang het maar lekker zit.
Hier heb ik met 8 weken al de 1e zwangerschapslegging gekocht. Heerlijk zo 1 die helemaal over de buik gaat. Met 10 weken heb ik 2 zwangerschapsbroeken gekocht. Kon toen al bijna mijn broeken niet meer aan. Gaat heel snel hier, terwijl het toch pas mijn 1e kindje is. Gewoon kopen hoor als je normale broeken niet meer lekker zit. Zwangerschaps shirtjes en dergelijke koop ik niet. Je hebt genoeg (gewone) blousen of truitjes die je aan kunt. Word anders zo duur he...
Mijn probleem in de zwangerschappen is dat niet alleen mijn buik groeit, maar ook mijn benen. Heb ik normaal maat 40/42, dan heb ik (zeker op het eind) maat 44. Dus als ik met week 7 al broeken gekocht had, had ik die zeker aan het einde niet meer gepast. Gelukkig heb ik eigenlijk al mijn zwangerschappen zeker tot week 16 mijn gewone broeken nog gepast. Bij nr. 1 pas na 22 w zwangerschap positiekleding en toen dus al duidelijk een kleding maat groter dan normaal, een deel van die kleding heb ik nog steeds. Lubbert een beetje rond de benen, maar ik weet (helaas) dat komt goed.