Ik ben op zoek naar positiekleding (geschikt voor de winter maar vooral voor het voorjaar) maat 36 of eventueel kleine maat 38. En dan voornamelijk een paar nette rokjes en jurkjes en eventueel een paar broeken. Maar kan hier niet de hoofdprijs voor betalen. Wie wil er toevallig wat positiekleding kwijt voor een lief prijsje?
ik heb nog een mooie spijkerbroek maat 29/34 volgens mij (moet even chekken voor de zekerheid als je intresse hebt) maar die was mij ook te lang maar heb hem gewoon omgeslagen. verder heb ik nog een leuk shirt van noppies helaas geen rokjes wel nog 1 leuke jurk, maar die is wel een klein beetje pillig, is met korte mouw maar kan ook met een shirt met lange mouw er onder pb me maar als je intresse hebt!
Ik heb nog een zomer broek/lounge broek voor je. Is met band onder de buik en van die pof pijpen aan de onderkant. Wel mooi strak bij je billen. Is van lekkere losse stof, niets voor de echte winter dus.. H&M is hij van. Mocht je intresse hebben pb me maar! Is maat s.
Ik heb nog wel het eea liggen... Een mooie spijkerrok van noppies, nette zwarte broek van c&a, mooi lang bruin overslagvest ook c&a geloof ik, 1 hele mooie soort kanten jurk (grijs) met satijnen band onder de borst, weet zo snel niet welk merk, maar die heb ik gedragen met kerst, en nog wat shirts oa noppies Alles maat 38. Bij interesse wil ik wel foto's maken morgen! Hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, we maken wel een leuk prijsje...
Ik heb ook het een en ander. WIl je foto's zien, pb me dan even je mailadres. Dan stuur ik het je toe.