HoiHoi, Ik ben gek op polls en enquetes, dus hierbij mijn antwoorden: 1. B 2. 28 weken (hoeveel maand is dit, 6,5?) 3. maat 38 4. A 5. B+D+F (Babyplanet en andere zaken met positikleding o.a. Otto) 6. C 7. B (maar ondat je het niet zo lang kan dragen, vind ik het al snel duur) 8. A+B+C+D+E, van alles wat! 9. B (moeilijk, ik koop 2/3 keer meerdere dingen) 10. C 11. C, geen problemen 12. B 13. Hip en iets voordeliger, je draagt het niet zo lang, maar betaald er dezelfde prijs voor. Wellicht is hier wat aan te doen. Misschien positiekleding die je na de zwangerschap ook nog gewoon kunt dragen (dit is er al, maar schaars!). Succes verder met je 'project'. Liefs Elma
Hierbij mijn antwoorden. 1. B 2. 29 weken (7 maanden) 3. 36/38 verschilt 4. A 5. A, B, E 6. C 7. A, voor de periode dat je het draagt. 8. A, B, D, E. 9. A 10. C 11. C, De maat is opzich goed maar sluit niet mooi aan. 12. C 13. Ow de verschrikkelijke patroontjes die je wel eens ziet. Het mag ook wel met de tijd mee. Ik koop nu gewone T-shirt's die in de mode zijn die lekker meerekken. Want dat kan allemaal wel. Broeken wordt lastig, en korte broeken helemaal. Zo ouderwets. Ow en de prijs zou ook aantrekkelijker mogen worden. Je draagt het helemaal niet zo lang.
Mensen ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie reactie en veel succes met jullie zwangerschap en ik zal jullie op de hoogte houden XXXXXX Alicia
1. Hoe oud bent u? b) 20 tot 29 jaar 2. Hoeveel maanden bent u al zwanger ? 8 3. Welke maat heeft u? L /XL 42/44 (dit is nu, normaal 40 of M) 4. Koopt u wel eens positiekleding? a) Ja 5. Waar koopt u positiekleding ? b) Prenatal d) Promiss 6. Koopt u vaak positiekleding ? b) Zo nu en dan c) Alleen wanneer ik het nodig heb 7. Wat vind u van de prijs van positiekleding ? a) Duur 8. Wat voor soort positiemode koopt u graag ? f) Anders,namelijk: ik koop alles graag... 9. Wat geef je gemiddeld voor positiemode per maand? c) 100 tot 150 euro 10. Als de positiemode meer modieus was zou u er meer geld uit voor willen geven? c) Ik twijfel 11. Komt u wel eens problemen met de maat tegen? c) Anders namelijk: te strak 12. Vind u de positiekleding modieus? b) Het gaat 13. Als er iets mocht zijn dat u wil veranderen in de positiemode wat zou dat zijn? Meer vlotte modellen, meer keuze (het is nu vaak allemaal hetzelfde) Meer korte broeken (is lastig te vinden)