positiekleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ior, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Ik zou een googelen op goedkope postitiemode. Kom je veel leuke sites tegen met leuke kleding voor weinig ;)

2. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ik heb bijna geen positiekleding gekocht omdat ik een zuinige kniepert ben. Vond het zo zonde om voor die paar maanden allemaal duur spul aan te schaffen.. Erg hè?! :)

Heb 3 broeken van een vriendinnetje geleend en een aantal positieleggings via marktplaats op de kop getikt. Verder heb ik 1 'echt' positiehemdje, en draag ik voor de rest lange hemden van de Hennes. Pas nog prima. Ook draag ik veel katoenen jurkjes van de Hennes. Gewoon van de basic collectie voor 9,95. Ook die passen prima. Deze:

Product Detail | H&M NL

Voor de zomer zijn deze weer ideaal, in combinatie met een leuk vest ofzo:

Product Detail | H&M NL

En ook voor vesten kun je hartstikke goed voor normale vesten kiezen, ze hoeven immers niet dicht..

Ik kan iedere zwangere aanraden om in een paar goede positiebroeken en leggings te investeren, en voor de rest voor gewone, wat langere bovenkleding te kiezen. Als ik heel eerlijk ben vind ik veel van die zwangerschapskleding een beetje afzetterij. Sommige dingen van de Mama collectie hangen ook gewoon beneden in de winkel, waar ze dan een stuk goedkoper zijn. Ik ben nu 32 weken en ik pas heel veel van mijn 'normale' bovenkleding gewoon nog. En mochten die jurkjes van de Hennes na mijn zwangerschap uitgerekt zijn, dan koop ik voor die 9,95 gewoon weer nieuwe :)

3. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Bonprix.nl is ook niet duur!

4. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Newlook.com!! Daar kocht ik al veel voordat ik zwanger was, maar ze hebben dus ook een maternity afdeling! Trendy en goedkoop ;) Ik moet wel zeggen dat ik een echt modemeisje ben (modeacademie gedaan ook), dus was bang om niets leuks te vinden naar mijn zin. Heb zojuist wat jurkjes en shirtjes besteld dus hoop dat ook deze goed zitten.:)

Deel Deze Pagina