Dag meiden, Ik heb regelmatig last van harde buiken en bandenpijn en die herken ik vrij snel.. Nu heb ik soms last van een gevoelige buik.. als ik op me buik druk dan is die gevoelig en het zijn volgens mij niet mijn banden. Dit gevoelige gaat altijd weer weg, maar blijft terug komen.. voornamelijk in het gebied boven mijn navel. Herkennen jullie dit?
Het voelt ook anders dan bandenpijn.. als ik op de gevoelige plekken op mijn buik druk dan voel ik het echt onder me huid en spieren.. lijkt wel of het debaarmoeder is ofzo
Ja ik heb geen idee maar ik merk het heel erg waar de baby ligt als mn zoontje dan per ongeluk iets te hard drukt dan doet het gewoon zeer als ik dan ga voelen dan voel ik precies het ruggetje of de kont van de baby.. Denk dat door het duwen naar achteren dat dat het gevoel veroorzaakt..
Ik denk dat het als het ware een soort van blauwe plekken zijn in de baarmoeder door het schoppen van je kindje. Ik herken het wel enigszins.
Dit inderdaad! Ik ben wel iets minder ver maar had/heb precies hetzelfde. Gisteren tijdens de 20 weken echo gevraagd wat dat gevoelige kon zijn (beetje beurs gevoel) en toen zei zij, de plek die je aanwijst daar liggen de baby's voetjes en daar schopt ze tegen aan. Dat maakt dat het voor jou gevoelig is (idd, soort van blauwe plekken aan de binnenkant)
Ja het voelt soort van als een blauwe plek van binnen alleen het kan binnen een paar minuten of een paar uur alweer weg zijn.. het komt en gaat sneller dan een blauwe plek..
Ja ik denk dat het een beetje eraan ligt hoe vaak er tegen geschopt wordt. Hier trekt het ook vrij snel weg hoor.