weten jullie wat het kan zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovekisses, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Ik heb regelmatig last van harde buiken en bandenpijn en die herken ik vrij snel..
    Nu heb ik soms last van een gevoelige buik.. als ik op me buik druk dan is die gevoelig en het zijn volgens mij niet mijn banden. Dit gevoelige gaat altijd weer weg, maar blijft terug komen.. voornamelijk in het gebied boven mijn navel.
    Herkennen jullie dit?

2. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het voelt ook anders dan bandenpijn.. als ik op de gevoelige plekken op mijn buik druk dan voel ik het echt onder me huid en spieren.. lijkt wel of het debaarmoeder is ofzo

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja herkenbaar!

En wat blijkt.. Dan druk ik op de rug van de baby oid.. Hahaha

4. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh echy! Maar hoe kan dat voor mij dan gevoelig zijn?

5. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb dat gevoelige nu trouwens en de baby ligt daar nu niet.. me buik is verder ook niet gespannen

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik heb geen idee maar ik merk het heel erg waar de baby ligt als mn zoontje dan per ongeluk iets te hard drukt dan doet het gewoon zeer als ik dan ga voelen dan voel ik precies het ruggetje of de kont van de baby..

Denk dat door het duwen naar achteren dat dat het gevoel veroorzaakt..

7. Derbi

Derbi Niet meer actief

Ik denk dat het als het ware een soort van blauwe plekken zijn in de baarmoeder door het schoppen van je kindje. Ik herken het wel enigszins.

8. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Dit inderdaad! Ik ben wel iets minder ver maar had/heb precies hetzelfde. Gisteren tijdens de 20 weken echo gevraagd wat dat gevoelige kon zijn (beetje beurs gevoel) en toen zei zij, de plek die je aanwijst daar liggen de baby's voetjes en daar schopt ze tegen aan. Dat maakt dat het voor jou gevoelig is (idd, soort van blauwe plekken aan de binnenkant)

9. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het voelt soort van als een blauwe plek van binnen alleen het kan binnen een paar minuten of een paar uur alweer weg zijn.. het komt en gaat sneller dan een blauwe plek..

10. Derbi

Derbi Niet meer actief

Ja ik denk dat het een beetje eraan ligt hoe vaak er tegen geschopt wordt. Hier trekt het ook vrij snel weg hoor.

Deel Deze Pagina