De dag is aangebroken.....mijn eigen kleding kan de kast uit en mijn positiekleding er in. Ik heb mijn kleding van zolder gehaald en man o man....wat deprimerend. Oke, het grootste gedeelte is van 2008...maar het is blauw, zwart of beige. Oersaai dus!!!! Wat is jullie favoriete outfit? Waar heb je die weg en wat kostte dat Oh ja en een fotootje natuurlijk Heb duidelijk even wat inspiratie nodig
Hier veel van de H&M en dan vooral uit de Sale De zwangerschapslegging heb ik van de Miss Etam net als een elastische zwarte broek die echt fantastisch zit! En was jij dat nou net uit dat buiktopic? Hier mijn tuniekje van de Noppies ook SALE ! Maar ik zou echt even bij h&m kijken nog goedkoop ook nog !
Arrgghh ik wil ook! Mijn vorige kleding is ook allemaal donker omdat ik me zo dik voelde hoop dat ik t deze x meer als mooi kan ervaren! Vind gewoon bijna zonde om de sale aan me voorbij te laten gaan haha Bij mijn eerste mijn eerste positie broek met 7 weken, ben erg smal maar die buik mijn god
Ik heb een berg zwangerschapstops van de H&M sale besteld, vond de broeken niet zo... Die heb ik gisteren bij mamalicious besteld, hopelijk krijg ik die begin volgende week binnen!
Ik heb gister 2 broeken gekocht via mp. tenminste...als ze binnen komen. Van mamalicious in van die vrolijke kleuren, 2 voor 20 euro! Heb nu 2 nieuwe besteld, 1 van mamalicious met bloemen en 1 tregging bij H&M. Lijkt me wel handig voor onder tuniekjes. Heb 1 zwangerschapslegging en 1 gewone, als ik die band om sla, blijft die wel zitten. Anders glijdt ie van mijn buik af en loop ik de hele dag dat ding op te hijsen Wil nog wat leuke shirts...het is allemaal zo sober
Hier ook H&M kleding, zit echt wel prima en goed betaalbaar.. zeker in SALE. Het kost allemaal al genoeg
Hier voor mij de eerste keer positiekleding en zit momenteel nog in de tussenfase, kan aantal jurkjes en rokjes nog aan maar heb ook al wat nieuws aan moeten schaffen. Het valt me op dat er veel zwart/blauw etc te koop is overal.. erg donker allemaal. Ik heb deze top, Esprit - shirt, zijige materialenmix kopen in de online shop gebruikhem met een colbertje wat ik nog gewoon aan kan en een pantalon (Noppies, 79.00 eur) met een vrolijke roze/zwart/witte sjaal ('s Oliver, collectie 2013) Verder dit jurkje voor als het lekkerder weer wordt https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding-detail/jurken/v84270/b290g1c12o16011s1 in het weekend casual met rood vestje en ballerina's en voor op het werk met colbertje en pumps. Heb hem bij Esprit gekocht (zie hem niet meer op de eigen websit maar heber maar 39eur voor betaald bij Esprit) Binnenkort nog wat meer dingetjes aanschaffen ik koop liever wat minder maar wel mooi en dat lekker op leuken met vrolijke sjaaltjes, riempjes etc Succes ermee!
Ik ben gek op mamalicious.... Leuke kleuren ook!! Nog ff wachten op de voorjaar/zomer collectie... Dan hebben ze echt vrolijke kleuren shirts... Foto volgt
Ik draag nooit zwangerschapskleding. Ik vind het lelijk en duur Ik heb maar 1 skinny zwangerschapsjeans maar verder veel zwangerschapspanty's en -maillots. Ik draag heel veel stretchjurken in een maatje groter, allemaal met leuke prints. Die zijn mijn hele zwangerschap meegerekt. En voor na de bevalling ook ideaal Maar ik draag ook H&M kleding (geen positie) in normale maat. Sommige dingen vallen groot!