Ik wil even kijken of er mensen zijn die dit herkennen en of ik me zorgen moet maken? Gister begonnen mijn darmen ineens erg te borrelen, heel erg luid. Het ging gepaard met krampen in mijn buik. Elke keer als ik naar de wc ging kwam er niks. Ik had geen obstipatie want die dag had ik normale ontlasting. S'nachts ben ik een paar keer wakker geworden door de pijn in mijn buik en heb vrijwel niet kunnen slapen.. Vanochtend was de pijn er nog steeds alleen had ik vandaag ook diarree. Ik had gehoopt dat het daarna zou stoppen maar mijn buik voelt nog steeds continue hard aan en het doet pijn. De pijn zit boven in mijn buik, boven mijn navel en onder mijn ribben. Hoort dit kwaaltje er nou gewoon bij? Edit:ben nu 36+2
Als ik de animatiefilmpjes mag geloven, is dat ook de plek waar je darmen zich ongeveer bevinden. Kan zo niet zeggen wat het is. Zelf herken ik het wel na verkeerd gegeten te hebben. Darmen zijn helemaal van slag bij mij en kan er geen touw meer op trekken wat ik nu wel/niet man eten.