positiekleding

Discussion in 'Zwangerschap' started by Freddel, Aug 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Mijn broeken gaan vanaf week 9-10 al niet meer dicht, heb dit toen opgelost door de knoop gewoon open te laten ;).
    Vanaf week 12-13 positiebroeken gaan dragen omdat ik mijn gulp ook niet meer dicht kreeg.
    Shirts en hempjes gaan nog prima mits er rek in zit, rokjes met elastiek pas ik ook nog.

2. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

Mar 5, 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    vergeleken met anderen was ik laat met positiekleding rond 19 weken was ik geloof ik.. nu moet ik wel zeggen toen ik eenmaal mn broek had was t een hele verademing achteraf had t al wel iets eerder gekunt maar ik paste nog redelijk lang in mn gewone broeken

3. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

May 12, 2015
    1,719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Ik ben met 12 weken broeken gaan dragen.
    Mn oude broeken waren al aan de kleine kant, de juiste maat had ik langer door kunnen dragen waarschijnlijk.
    Maar heb ook liever mn broeken wat hoger vanqege de zwembandjes, en dat ging niet meer. Pas bij 20 weken (?) Heb ik de gewone broeken van mn zusje naar zolder gedaan (2mten hoger dan normaal).

4. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

Nov 13, 2013
    2,268
    208
    63
    Female
    Utrecht
    Ik heb nog wat stretch broeken van mijn zwaardere periode en die zitten nog los.
    Dus ik denk dat ik er pas 1 ga kopen als ik rond de 22/23 weken zit.

5. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

De eerste keer tot 17 en de tweede keer tot 15 wk. Nu heb ik met 6 wk ook alweer zo'n opgezette buik. Vooral s avonds. Kan niet wachten op die heerlijke broeken :D
    Maar nu draag ik gewoon rokjes en leggings. Die ik bij de vorige twee overigens de hele zwangerschap kon dragen.
    Ik heb fijne broeken van mamalicious en van de hennes. Van Etam zitten wel lekker maar is net niet mijn model of zo.. Dus die bleven toch vaker in de kast bij mij ;)
    Succes met shoppen! Noppies heeft trouwens ook leuke dingen!!

6. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

Mar 1, 2013
    1,838
    1,347
    113
    Ik was in de eerste weken erg afgevallen waardoor al mijn broeken van mijn kont zakten. Met 26 weken pasten ze weer. Met 34 weken werden ze toch wel wat krap, maar toen vond ik het onzin om nog positiebroeken te kopen, dus gewoon de knoop open gelaten. Had wat vaker een vest aan of een trui die al wat wijder viel. Ik heb nog wel 2 positiejurkjes gekocht. De een was binnen toen ik 37 weken was, heb ik de dag erna gedragen en met 37,4 ben ik bevallen. Dus echt heel weinig echte positiekleding gedragen.

7. 15augustus

15augustus Actief lid

Dec 7, 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Ben ook benieuwd vanaf wanneer het nodig is, heb wel echt savonds dikkere buik waars darmen, heb pds dus miss komt het daardoor
    Heb op h&m site drie positie broeken besteld ben benieuwd :)

8. fem92

fem92 Lid

Jul 15, 2015
    84
    63
    18
    Female
    NULL
    NULL
    Vanaf de 9e week begonnen met het dragen van een positievroek. Bij de ruimste broek die ik had moest de knoop al gauw los.. En ze zitten heerlijk! Heb zelf een broek van Mamalicious met buikband, zit veel stretch in :)

Share This Page