Dag dames Ik ben op zoek naar leuke zwangerschapsjurkjes want die van mijn vorige zs zitten vol pluisjes / kleuren vervaagd / ... al teveel gedragen en tijd voor wat nieuws. Heb wel heel wat eisen waardoor ik niks vind voorlopig Weten jullie leuke jurkjes bij voorkeur: - A-lijn model, maatje meer - Valt tot net op de knie. Niet 5 cm erboven of eronder. - Geen V-hals - Geen lange mouw - Geen lycra - Onder 75 Op vlak van kleur en motief ben ik bereid toegevingen te doen, aangezien ik al zoveel andere eisen heb. zucht ben benieuwd!
In Heerenveen zit een mooie zaak met alleen maar positiemode. ZEI heet de zaak. Misschien is dat iets voor je? Is echt een autorit waard! Voor ons was het ruim een uur rijden, maar echt ideaal! Je wordt ontzettend goed geholpen. Als je je eisen doorgeeft, weten ze waars meteen wat je bedoelt. Ik zou zo niets voor je kunnen opnoemen, maar komt ook omdat ik niet zo van winkelen houd en me daar niet mee bezig houd.
noppies heeft wel maar die gaan tot 44 en een beetje boven budget en volgensmij kun je bij bonprix ook wel wat vinden.
De noppies met a-lijn en knielengte hebben toch een v hals? Hier is het resultaat veel inkijk en stof die losfloddert bij de boezem. Kleine cup in verhouding tot kledingmaat 😢