Positiekleding

Discussion in 'De babyuitzet' started by Ienieminie, Jan 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mom2b21

mom2b21 Lid

Feb 29, 2008
    9
    0
    0
    heb 2 positie broeken thats it de rest moet ik nog kopen.ik wacht tot het voorjaar.

2. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Ik heb tot nu toe nog helemaal geen positiekleding gekocht. Maar ik ga deze maand wel 2 broeken erbij kopen!

3. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik koop sowieso ieder seizoen wel nieuwe kleren :oops: , dus het maakt voor mijn gevoel niet zoveel uit dat dat nu positiekleding is. En ik wil nu eenmaal graag in dezelfde soort kleding lopen als normaal, dus koop voornamelijk merkkleding. Ik loop nooit in kleding van MissEtam oid, dus nu ook niet...

Wel wat dingen geleend van mijn schoonzusjes. Dat is wel fijn, want je garderobe is wel iets beperkter natuurlijk...

4. bambie

bambie Bekend lid

Oct 31, 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    mijn vriend had bedacht (gisteren) dat 1 positie broek toch wel voldoende zou zijn, zijn letterlijke woorden waren:"Je hebt die broek toch maar een paar maanden nodig, daarna kan hij toch weg, je kan beter na de zwangerschap wat leuke kleding kopen." :)

Soms denk ik dat mijn mannetje van een geheel andere planeet komt...

Na mijn uitleg dat het iets langer zou duren en ik iets dikker zou worden als hij dacht kwam hij erachter dat ik van de zomer dan vast ook niet meer in mijn bikini zou passen.....
    duhhhh ik hoop het niet ha ha ha...

gelukkig kan ik nog aardig mijn eigen kleding aan dus moeten maar eens kijken wanneer ik mijn kleding moet gaan aanschaffen,
    groetjes
    bambie

5. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

Feb 21, 2008
    590
    0
    0
    Haha grappig dat heb ik ook. Ik heb twee spijkerbroeken en 3 truitjes van Mamalicious gekocht. Die kan ik nu nog aan. Verder heb ik bij de H&M nog een nette zwarte broek en een joggingbroek gekocht. En nog wat 't shirts en blousjes. En nog een mooie bikini van Noppies want ik zat op zwangerschapszwemmen.
    Aan de ene kant wil ik de kleding wel bewaren voor een eventuele tweede zwangerschap, maar wie weet past het dan niet meer of is het helemaal niet leuk meer, dus draag ik een hoop dingen nu nog steeds.
    Verder had ik veel vesten: handig, alleen het bovenste knoopje vast dan valt ie mooi open over je buik.

6. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,813
    4,057
    113
    Ik heb tot nu toe drie broeken, 2 buikbanden en iets van 10 shirts gekocht. Ik denk samen voor 400 euro.
    Ik vind het fijn om er leuk uit te zien en bovendien moet ik er op mijn werk goed verzorgd uitzien, dus daar moeten dan ook wat leuke setjes voor zijn.

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja hoor. Als het er nog goed uitziet en ik vind het nog leuk, waarom niet?

Tuurlijk koop ik nieuwe kleding, maar ik koop iets als ik het leuk vind en niet omdat het in de mode is (want dan vind ik het standaard niet leuk :oops: )

8. minniemouse

minniemouse Actief lid

Mar 11, 2006
    174
    1
    0
    flevoland
    Ik heb ook al het nodige gekocht en ben van plan dat voorlopig nog te blijven doen hahaha.

Score tot nu toe is (25 weken zwanger)

2 spijkerbroeken, 1 driekwartbroek, 1 lange trui, 1 blouse, 4 hemdjes, 3 tshirt achtige shirts, 2 pyamasetjes, 1 buikband en een zomerpositie jas!
    (en dan echt niet de duurste dingen hoor, meeste van mamalicious)

Ga als het goed is volgende week de jas ophalen (is besteld) en dan koop ik denk ik nog wel een leuk stelletje kleding.

Ik wil er toch graag bij lopen zoals ik normaal ook doe.
    Soms schrik ik van zwangere dames die in een enorme pyamabroek en een uitgezakt tshirt van manlief doordeweeks door de winkel banjeren.

Hoop dat ik niemand beledig nu! :oops:

9. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    @Becaatje, als mijn financien het toe zouden laten om wat sneller van kleding te veranderen zou ik het doen. Maar helaas... ik heb geen geldboompje in mijn tuin staan. En heupbroeken, die heb ik nooit gehad, hangt zo'n very not sjarmante buik overheen hihihihi.
    Ik heb trouwens ook nooit de mode van het moment aan, want 9vd 10 vind ik de mode echt verschrikkelijk. Doe mij maar tijdloos.

10. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
    Ik heb geen idee hoeveel geld ik heb uitgegeven in totaal...gok een euro of 3 a 400...niet allemaal tegelijk hoor

heb nu 4 spijkerbroeken, een zwarte broek en 7 of 8 truitjes, 2 buikbanden en nog wat spaghetti shirtjes in een maat groter dan normaal voor onder mijn truitjes :)

Share This Page