Positiekleren maatje S/36?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kikibo, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja dat is idd een nadeel.... wordt zelf ook gek van de wehkamp... maar goed.... als ik de broek heb dan hoor je het van me!

2. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    mamalicious heeft kleine maatjes ik had voor mijn zwangerschap maatje 34 en nu maatje 27 van spijkerbroek !

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ik lees hier ff ook wat mee hihi.
    Heb hetzelfde probleem (ben alleen verder zwanger als jou) ik droeg tot nu toe nog veel joggingbroeken en huispakken.
    Heb wel positiebroeken maar als het mooier weer gaat worden zijn die weer te warm
    Dus ik ben meer op zoek naar leuke zomer positie kleding maatje 36/s.

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik draag nog steeds zwangerschapskleding maat 36 of maat S. Mooie merken zijn Fragile, QueenMom, Esprit, Vida Vita, en van Noppies heb ik een leuk spijkerrokje en een skinny jeans. Het zijn niet de goedkoopste merken, maar persoonlijk word ik niet blij van H&M, C&A enzo. Maar dat is ook al zo als ik niet zwanger ben :)

Mijn favoriete winkel ligt in Eindhoven: www.innana.nl

5. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Oké, ben benieuwd.

Ik ben tijdens het laatste belletje van de Neckermann enigszins boos geworden... :) Meiske was een beetje beduusd geloof ik. Niet dat ik heb gescholden, maar ik heb wel duidelijk gezegd dat ik niet zat te wachten op telefoontjes en post van hen steeds. :D

6. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Joggingbroeken zijn een oplossing inderdaad. Hoewel ik er gewoon wel leuk bij wil blijven lopen, zoals ik me normaal ook kleed. Ik heb ook nog 3 bruiloften te gaan dit jaar, dus ook dan moet ik er een beetje netjes bijlopen. :D

7. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Hhmm.. Esprit is mijn favoriet, alleen vind ik dat ze niet heel veel aanbod hebben in maternity helaas.

Innana is inderdaad een leuke winkel. Ik heb daar een tijdje geleden een rokje aangepast, maar daarvoor moest ik toch nog heel wat groeien, om in een maatje 34 te passen! :confused:

8. Niet meer actief

Kikibo, zie dat je uit Noord Brabant komt.. ik weet niet waar?

Ik heb ook maatje S/36 jeansmaat 26/27 en ik ben super geslaagd bij Kids Compagnie in Lithoijen.. erg leuke en betaalbare kleding o.a. ook van Noppies en Mamalicious!
    Heb daar gister toevallig een skinny jeans gekocht in maatje 27, een rokje in maat s en nog een broek in maat S.

Verder hebben ze ook positiekleding bij Kids Factory in Breda, maar zou ik eventjes wachten op de nieuwe collectie want toen ik daar keek waren ook veel kleine maatjes weg!

1 tip.. ik heb ook 2 broeken gekocht bij de H&M maar vind die broeken niet echt comfortabel.. raar model en de broekband is echt best wel dik wat niet fijn is met dit warme weer..

9. Niet meer actief

en bij innana.nl in eindhoven inderdaad... leuke winkel al vind ik ze wel erg duur (broek van Seven voor 249,- .. sorry maar dat betaal ik voor een zwangerschapsbroek ECHT niet)

10. Niet meer actief

@ Jannes, snap awt je bedoeld ;) ik heb ook altijd dure kleding aan maar ik vind het voor een zwangerschapsbroek toch wel een grote uitgave aangezien je die broek nu nog 4 maanden ofzo aan kan...

11. Niet meer actief

En bij zara? heb hier in de buurt wel bij zara gekeken maar daar hing heel weinig en alleen grote maten :(

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja 249 is wel veel geld voor een broek! Maar 150 vind ik geen probleem. Koop normaal ook dure seizoenskleding die ik daarna niet meer aandoe, dus ik zie zwangerschapskleding maar gewoon als seizoenskleding :)

En bij Zara in eindhoven hadden ze 1 klein rekje, maar daar hingen wel wat kleinere maten tussen. Maar die zijn snel weg hoor...

13. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik herken jouw probleem! Heb zelf ook maat 36 en nergens maar dan ook nergens in mijn maat broeken en rokjes te koop. Heb nu een spijkerrokje via MP gekocht en een skinnyjeans via een babyzaak. Ikzelf heb normaal maat 36 en tijdens mijn vorige zwangerschappen is dat ook zo gebleven. Ik had alleen alle klern al weggedaan en de mode is inmiddel szo veranderd. Ikhoefde dus aan het eind van mijn zwangerschap geen andere kleren te kopen. Bij mij kwam de buik alleen aan de voorkant en voro de erst werd ik niet dikker. Je komt met maat 36 vaak ind e duurdere winkels terecht. H&M alles uitverkocht in maat 36 via internet alle webwinkels ook. Succe smet zoeken.

14. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    mamalicious is mooi en goedkoop!
    word door heel nederland verkocht bij babyzaken.
    ik zou toch even of www.mama-licious.com kijken als ik jouw was :)

15. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Jadie broek die ik heb is inderadaad van mamalicious mar de meeste zaken hebben van elke maat 1 stuk en meestal is maat 36 er al uit. Ik ben uiteindelijk naar 8 winkels geweest voor ik een broek had.

16. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Bedankt voor de reacties allemaal! :D Ik heb aan jullie tips, binnenkort eens gaan neuzen overal! :)

17. Babychica

Babychica Lid

18 mrt 2008
    42
    0
    6
    Iemand ervaring met de webshop Bollebuiken.nl?

18. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Geen ervaring mee.. Maar wel genoteerd.. ;)

19. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb trouwens gisteren een witte skinny jeans bij de Steps gekocht, in de aanbieding en een maatje groter dan normaal, zit goed (voorlopig.. ;)).

Gisteren kreeg ik ook de broek die ik bij Esprit besteld had binnen, ook die zit goed en kan flink meegroeien..

20. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    Ik had hetzelfde, ook met 36/s en vond het lastig wat te vinden, in het begin droeg ik gewoon mijn eigen broeken en dan liet ik gewoon de knoop los of met een elastiekje vast maken,. En later heb ik n paar goede spijkerbroeken van mamalicious gehaald in maat s zit perfect,

Deel Deze Pagina