Aangezien ik zwanger ben van nummer drie en na m'n eerste twee kids al m'n positiemode heb weggedaan ben ik op zoek naar betaalbare tweedehands positiemode! Voorlopig zoek ik alleen broeken, liefst slim fit in maat 36 of 28/32. Wie o wie heeft nog iets liggen?
ik heb net een positiebroek van love2wait hier op het forum gezet een slim fit model in het zwart. Ik vraag er nog wel 35,- incl verzenden voor want hij is echt als nieuw. Het gaat om een klein maat 29, ik kan de tailleband eventueel even voor je opmeten. http://www.zwangerschapspagina.nl/positiekleding/410758-positiebroek-love2wait-mt-29-a.html
hi mama van DJ! ik verschillende skinny broeken allemaal in maat 36 of 28/32 - een donkerblauwe dunne skinny van Noppies, in de opruiming gekocht, mag je voor weinig hebben. - een knalrode dunne skinny van Mamalicious (dat was toen een enorm gewild item, ik heb veel moeite gedaan om hem te verkrijgen en er veel plezier van gehad!), - een donkerblauwe skinny jeans van mamalicious, - een middelblauwe skinny jeans van mamalicious, dit is een supermooie jeans ' saint tropez slim jeans' met strass-steentjes op de knoopjes bij de lusjes waar je riem door kan. hij was vrij duur maar is superstoer en vrouwelijk tegelijk. jammer dat ik hem niet meer pas aangezien ik een rokjes/jurkjes-type ben heb ik alle broeken amper gedragen. de saint tropez jeans zelfs maar een keer of 5; aangezien ik hem in de laatste maand van mijn zwangerschap heb gekocht (heb ook nog wat rokjes in maat S/36!) als je interesse hebt en fotos wilt, PB me dan even!