Positiemode H&M

Discussion in 'Zwangerschap' started by MiniMe81, Dec 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    PS. Hier meer problemen gehad met de leggings en maillots/panty's van de miss etam, die van 8,95. Ben ze 3x terug wezen brengen. Komen niet over me knieën heen. Als je normaal maar M heb moet je daar echt maat 46/48 nemen.:$

2. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    de maillots en pantys van de h&m zitten weer wel goed!

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Owww H&M positie mode vind ik echt VER-SCHRIK-KE-LIJK!
    Zit voor geen meter.

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik had een paar positiebroeken besteld via het internet, waarvan 1 veeeeel te klein valt, en de ander te wijd :( Beide maat 36... Dat doen we dus niet weer..

5. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    klopt shirtjes heb ik ook gewone maat maar zit wel de 1 beter dan de ander. verschilt dus erg.
    broeken moet ik zeker 1 a 2 maten groter hebben.
    andere merken houden vaak al rekening met het groeien van je lijf. (niet alleen buik) maar h&m positiekleding valt gewoon erg klein

6. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

Mar 17, 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gek dat H&M bij jullie allemaal kleiner valt...bij mij is het de enige winkel waarbij ik zonder zorgen mijn normale maat kan pakken...

Mijn ervaring is trouwens dat positiebroeken sowieso allemaal anders vallen, ik heb maat 40 en 2 broeken in die maat bij C&A weg...de ene is te klein bij de heupen en de ander juist te groot ;) en dan heb ik nog een maat 40 die me afzakt, maar wel te kort is :)

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb ook positiebroeken van de c&a maatje 40, met gewone broeken heb ik al ruim 2 jaar geen maatje 40 meer aangekund :):)
    toch nog voordelig dat zwanger zijn :D

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

May 29, 2010
    5,398
    56
    48
    Where the heart is
    Vandaag mn broek maat 36 omgeruild voor een maat 38 (wel een ander model broek ook trouwens), maar deze zit perfect! Wel iets los bij mn lies, maar sluit mooi aan om mn benen.
    Positieshirtjes van H&M kan ik trouwens wel gewoon maat 36 aan.

9. carmen78

carmen78 Actief lid

Aug 22, 2010
    122
    0
    0
    De broeken weet ik niet, maar met truien en shirts zit ik juist een maat kleiner dan normaal. Ik had ze nog van mijn vorige zwangerschap en toen had ik ook een maatje kleiner dan normaal. Het zal wel per persoon verschillen. ligt er ook een beetje aan waar je dikker wordt tijdens je zwangerschap ( dus ook je billen ipv alleen je buik)

10. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Heb nu ook een broek van de H&M aan. Zal even kijken wat ik nu heb qua maat. Normaal heb ik maat 36/38.

*trekt broek naar beneden en zoekt naar label...Aaah:D, deze is maat 38, maaaarrr, moet er wel bijzeggen dat ik deze broek al bij de zwangerschap van Dinand had. Die paste ik op het einde van de zwangerschap van hem niet meer hoor. Dus kan goed kloppen dat die broeken klein vallen.

Share This Page