Positiemode in Amsterdam

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jellybabe, May 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jellybabe

Jellybabe Lid

Jan 3, 2006
    8
    0
    0
    Dames,

Goedemorgen!

Ik ga binnenkort naar de bruiloft van mijn broer in Ierland. Het wordt een grote feest en ik heb er heel veel zin in. Alleen, ik zit nog zonder een leuke outfit en ik heb hier overal gekeken (in Den Haag) maar Cache Cache en "Zwanger en Co" vind ik maar niks aan. Saai en conservatief en te formeel! Ik ben op zoek naar een leuke funky outfit.... en ik wil er ook wel wat voor betalen....

Hebben jullie nog leuke tips voor mij? (Prenatal, H&M etc vind ik ook niks - ben echt op zoek naar iets speciaals)?? Graag wil ik jullie mening/advies horen!

Ik ga as vrijdag naar Amsterdam om te zoeken, weten jullie hier wat leuke winkels????

Alvast bedankt,
    Jelly

2. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    Kijk eens op de site van Ruimschoots Denk dat je daar wel iets zult kunnen vinden. Succes!

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    In amsterdam zit boven in magnaplaza een positiemodewinkel.

Ik heb zelf onlangs voor een bruiloft leuke kleding gekocht bij www.mom2b.nl ( de winkel zit toevallig in de buurt van waar ik woon)
    Van het merk boob!
    Erg leuke kleding en ook nog een beetje mulitfunctioneel ( heb binnenkort nog een bruiloft)

Er zit op dezelfde verdieping trouwens ook een erg leuke babyzaak in magnaplaza! BAMBAM heet t geloof ik!

In ieder geval veel succes!

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ja je moet naar magna plaza daar zit een leuke winkel!

5. Jansen

Jansen Bekend lid

Nov 6, 2005
    588
    0
    0
    Ik ben ook geslaagd bij Ruimschoots. Volgens mij kun je wel stellen dat ze daar voor elke smaak wel wat hebben.

Bij Vida Vita hebben ze o.a. een party-collectie; zag er heel mooi uit.

Ligt er maar net aan wat je smaak is en wat je zoekt, keuze genoeg hoor.

Share This Page