"symptomen" weg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door krumpie, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krumpie

krumpie Actief lid

4 dec 2008
    221
    0
    0
    noord holland
    ik ben nu bijna 10 weken zwangeren sinds een paar dagen zijn mijn symptomen weg.....

geen misselijk gevoel meer in de middag en niet zo heel erg moe meer, zelfs geen steekjes meer links onder in mijn buik.....
    enkel nog zo af en toe een branderig gevoel in mijn borsten.

Ik heb verder geen roze/bruin of rood verlies.
    wel heb ik met 7w4d al een kloppen hartje gezien en was de beeb 1,12 cm.

maak ik me voor niks zorgen of is de kans op een MA nu heel groot?

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    De kwaaltjes verdwijnen vaak aan het einde van de 3e maand en daar zit je nu precies in!

Je hoeft je niet druk te maken hoor! Dit is heel normaal!!

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb vanaf het begin geen kwaaltjes gehad, behalve moeheid..

Heb de eerste weken zo in spanning gezeten, want voor je gevoel staat een goede zwangerschap gelijk met veel kwaaltjes..

Maar meis maak je niet druk, het aantal kwaaltjes wil niets zeggen over hoe een zwangerschap verloopt..

Fijne zwangerschap!

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit staat in mijn boek:
    -In de eerste 2 maanden kunt u extreem moe zijn.
    -Bij week 10: Het risico van een miskraam is inmiddels heel klein geworden (2-3 procent)

Dus geen zorgen, ik denk dat je gewoon over de ergste vermoeidheid heen bent.
    En als ik lees dat met week 10 de kans op een miskraam al vrij klein geworden is, zit het vast wel goed.
    Onzekerheid hierover is heel normaal hoor. Ik ben zwanger van de 4e maar toch nog steeds best onzeker.

Liefs Gwen

5. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    mijn kwaaltjes verdwijnen ook, heb ook al een echo gehad bij 9 weken en heb het hartje ook zien kloppen. dus het zal allemaal wel meevallen...;) nog ff doorbijten dan heb je weer n echo

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Bij 10 weken is je hcg op zijn hoogst. Daarna nemen klachten die daaraan gerelateerd zijn meestal af, want dat niveau gaat dalen (tot een stabiel niveau bij week 16, dan neemt de placenta de in standhouding van de zwangerschap over).

Dat je nu geen dingen meer voelt, is gezien je termijn op zich normaal. Bij iedereen is het verschillend, sommigen voelen zich de hele zwangerschap belabberd, anderen een korte tijd, de meesten er iets tussen in. Bij mij was het rond 16 weken dat ik me weer mens voelde.

De kans dat je na een goede echo nog een mk krijgt, is niet groot en ik denk niet dat je dat aan symptomen zou merken. Je lichaam kan ook als het mis is nog volop symptomen geven, en omgekeerd als je nog volop zwanger bent kunnen de symptomen verdwijnen.

7. krumpie

krumpie Actief lid

4 dec 2008
    221
    0
    0
    noord holland
    gelukkig heb ik maandag weer een echo ja......
    maar ondanks dat dit mijn tweede zwangerschap is, kilt die onzekerheid me wederom :(

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.873
    19.314
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zit met dezelfde onzekerheid, Krumpie. (Alleen ben ik korter zwanger.) Ik heb een vraag hierover gesteld aan de verloskundigen op de site. Ik heb nog geen antwoord gehad. Maar misschien heb jij ook wat aan hun antwoord straks.

Deel Deze Pagina