Ik ben op zoek naar winkels waar je positiemode kan kopen in de omgeving van Haarlem, Hoofddorp of Leiden. Ik wil graag gewoon even lekker in de winkel snuffelen en bekijken hoe de kleding eruit ziet. Daarom ben ik op zoek naar winkels waar ik postiemode kan kopen. In mijn directe omgeving is het niet te vinden. (binnen een straal van 10km van mijn huis vandaan). Voorheen had de miss etam in de buurt hier nog postiemode, maar dat is er sinds 2 maanden uit het assortiment in de winkel gehaald. Dus wie heeft er tips voor mij, zodat ik weet waar ik tijdens mijn vrije dagen lekker kan gaan shoppen. Dan weet ik in ieder geval waar ik heen moet.
In haarlem zit een positiekledingzaak aan het begin van de grote houtstraat, ter hoogte van de bakker/zeeman.
ik kom zelf ook uit die regio, maar ik heb ze online besteld bij C&A, hopende dat het gelijk goed zit en het bevalt me super! Room42 - Zwangerschapskleding in Haarlem! Queen Mum, King Louie positiemode haarlem | Vind een positiemode in haarlem - De Telefoongids
Room 42 inderdaad. Echt een aanrader leuke kleding, leuke verkoopsters die je goed helpen. En betaalbaar, ook fijn!
Ik woon in de buurt van Leiden, op de Haarlemmerstraat kan je bij H&M terecht, en natuurlijk bij V&D ( Breestraat ) Waarschijnlijk zijn er nog meer winkels hoor die postitie mode verkopen op de Haarlemmer en Breestraat. Miss Etam heeft nog wel positie mode maar wordt niet meer aangevuld, schijnt dat je dat alleen nog maar online kan gaan bestellen.
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Denk dat ik volgende week maar een keer ga shoppen in Haarlem of Leiden. Weet wel dat de miss etam in Haarlem en Lisse de collectie eruit heeft gedaan en alleen online is te bestellen. Dit omdat meer mensen online bestelde dan in de winkel kochten. Maar ik ben nog iemand die het graag even gewoon in ziet wat voor stof het is en hoe het model beetje is. Maar dan kan ik ook beetje gericht winkelen, want ben na max 2uur shoppen het wel weer zat. Energieniveau is vrij laag. En ik ben toch al snel een half uur onderweg naar Haarlem of Leiden met de auto.