Pakket zwangerschaps kleding te koop aangeboden. Het is allemaal maat 44/46. Er zit het volgende in: 6 lange broeken 3 driekwart broeken 2 rokken 8 buikbanden 6 truitjes Het is allemaal gedragen maar kan nog prima een ronde mee. Het paarse gestreepte truitje zit een klein gaatje in maar is met naald en draad zo te verhelpen en in de beige buikband aan de rechterkant zit een klein vlekje. Op de beige buikband aan de linkerkant zitten hele mooie strass steentjes. Wie heeft er interesse? Ik wil wel alles graag als 1 pakket verkopen.
Hoi majel, vraagje: welke maat had jij voor je zwangerschap? Ik ben nl. net zwanger en zit nu in maat 44/46 dus vrees dat ik straks wel een maat groter nodig ga hebben. En zijn het winterbroeken? En tot hoe lang vallen de rokken? Wat wil je er voor hebben? Hoop vragen, hahaha groetjes, Judith (overigens wonen een oom en tante van mij in jouw woonplaats, dus als ik het zou willen, hoef je het waarschijnlijk niet op te sturen)
Ik had voor de zwangerschap ook maat 44/46. Dit is bij mij nooit anders geweest en nooit geen grotere maat nodig gehad. De rokken vallen tot net boven of net op de knie en de broeken is een mengeling. De lange broeken zijn winter en driekwart kunnen in zomer of in winter met laarzen of legging er onder. Ik wil voor het hele pakket eigenlijk 25 euro hebben. Edit: waarschijnlijk heb ik het pakket al verkocht. Zo niet laat ik het nog even weten.
Hoi Majel, Dank je wel voor je antwoorden! voor dat geld wil ik het wel hebben, dan durf ik de gok wel te wagen. Ik stuur je zo even een pb. groet, Judith