positiemode voor lange dames?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmie80, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie80

    Kimmie80 Nieuw lid

    19 jun 2015
    3
    0
    0
    Ik ben 1.88 en net zwanger van de eerste. Nu zal ik over een paar weken op zoek moeten naar positie mode, maar ik draag lengtemaat 36 in spijkerbroeken. En ben niet superslank.

    Ik zag wel wat oude info op internet, maar wellicht heeft iemand nog recentere informatie! Dus: heeft iemand een tip waar ik passende positie mode kan vinden? Liefst regio Rotterdam/Den Haag, maar evt Eindhoven mag ook.

    Bedankt!
     
  2. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Hoi :)
    ik ben ook 1,88 en heb teleurstellend nieuws... Als je zwanger bent, dan denken de meeste kledingwinkels helaas dat je kortere benen krijgt :( ik heb veel gezocht en weinig gevonden.
    -Miss etam heeft wel longwear maar niet voor zwangeren
    -esprit verkoopt naar mijn weten wel lengtematen positiemode (maar ik ben te dik)
    -mamalicious heeft broeken tm lengtemaat 34 (en breedtemaat 34). De lengte viel me mee! Zeker met laarsjes of slippers geen probleem (maar ik ben te dik)
    -hij h&m heb ik 1 lange positiebroek bemachtigd!
    -positieleggings zijn over het algemeen wel lang genoeg.

    Niet echt heel hoopvol maar ik hoop dat je er wat aan hebt
     
  3. Overtherainbow

    Overtherainbow Bekend lid

    14 jan 2015
    773
    194
    43
    Ik ben 1.80, dus een stukje korter, normaal lengtemaat 34 van spijkerbroeken. Bij mij vielen de broeken van Love2Wait wat langer dan die van mamalicious en andere merken. Misschien ook omdat het hip was om wat langere pijpen te hebben. Misschien kan je van dat merk een leuke broek vinden.
    Succes!
     
  4. Brunette

    Brunette Bekend lid

    22 aug 2008
    666
    256
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Ik ben niet zo heel lang (1.75 m) maar heb wel lengtemaat 36. Lange benen en een kort bovenlijfje... :) Hier tijdens mijn zwangerschap alleen broeken in laarzen gedragen, anders ging het echt niet. En verder jurkjes, ideaal! Ik heb helaas geen broek kunnen vinden die lang genoeg was.
     
  5. Me28

    Me28 Bekend lid

    4 nov 2012
    648
    181
    43
    Niet echt in de buurt voor jou, maar de winkel Pretty Tall heeft kleding speciaal voor lange vrouwen, ook een paar zwangerschapsbroeken in lengtemaat 36 en 38. Zit in Apeldoorn, maar ze hebben ook een webshop. Hopelijk kun je iets leuks vinden!
     
  6. Xellepel

    Xellepel Bekend lid

    28 aug 2013
    803
    0
    0
    Mijn zus is geslaagd bij miss etam en noppies. Zij is 189. Ikzelf ben 194 en heb lengtemaat 38, die is er niet in positiekleding. Dit is mijn tweede zwangerschap in rokjes en leggings.

    Je kunt online of in de winkel pretty tall nog proberen. Die hebben lengte 36.
     
  7. priss

    priss Lid

    6 sep 2014
    16
    0
    0
    Ik ben 1.87
    Qua lengte inderdaad ook vaak dat het net te kort is.
    Zo valt mij ook op dat de shirts ook snel aan de korte kant zijn. Ook maat xl. Erg jammer.
    Gelukkig nu wat broeken en jurkjes van een vriendin over kunnen nemen die ook lang is.
    Maar wat een drama. Pff
     
  8. Cathelijne1986

    Cathelijne1986 Niet meer actief

    Ik droeg tijdens mijn zwangerschappen alleen maar jurkjes. Drama is het...
     
  9. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik ben 1,85 m en heb hetzelfde probleem! Idd denken ze dat alleen kleine (en dunne) mensen zwanger zijn.

    Als je lang bent én je omvang is groter dan maat 33 dan heb je DIKKE VETTE PECH. ik heb al overal gezocht en nog steeds niks gevonden. Ik heb nu 1 broek van de C&A maar die is ook veel te kort maar ik sla hem nog 1x om en doe er gympen/ballarina's onder...

    Helaas.............hier ook veel leggings/jurkjes/rokjes. Ik vind het zelf echt belachelijk! Waarom maar tot maat 33/34 breedte maat gaan?! Onzin!
     

Deel Deze Pagina