Hoi iedereen, ik weet niet of dit onderwerp hier hoort, maar dan hoor ik het wel. Ik heb net gewinkeld en er is in mijn plaats (Drachten, toch niet heel klein) welgeteld 1(!) broek in mijn maat, die ik dus meteen meegenomen heb. Ook al is ie dan zwart! Bij de babyplanet zeiden ze dat er ook niet vaak dit soort maten binnen komen. De mevrouw bij de Miss Etam, waar ik advies vroeg omdat de 48 nu al precies goed zat, wist ook niet waar er hier in de omgeving winkels zijn waar ze grotere maten verkopen! Ik vrees dus dat ik deze zomer binnen moet blijven omdat ik geen kleding heb om aan te trekken! En dan die stomme hormonen die er dus nu voor zorgen dat ik mij diep ongelukkig voel! Weet iemand in de buurt van friesland een leuke winkel die grote (vanaf 50) maten positiemode verkoopt? Heb uit pure frustratie 130 euro uitgegeven aan nieuwe schoenen. Dat lucht enigzins op!
Hoi, tis misschien niet ideaal omdat het online is, maar paskamer heeft wel wat grote maten (niet veel) Ze zijn niet duur en je kunt het terug sturen. http://www.paskamer.com/grote-maten-c-88.html Succes hoor, lijkt me superlastig!
Nou ik heb 42, 44 en vind de positiemode helemaal niks! De broeken staan me niet en zitten ook niet lekker pfff word er soms ook beetje down van! Kan niet wachten tot het driekwart broeken weer word want daar heb ik nog een paar van liggen en dan dat heerlijke zachte rekbare stof, dus kan van de zomer toch nog iets aan trekken haha Succes met verder zoeken!
Mijn nichtje heeft deze maat ook en is ook zwanger ik zal eens aan haar vragen waar zij die kleding vandaag heeft. Ik meende dat zei het van internet gehaald heeft.
maar voor de zomer wil je toch geen lange broeken dragen? een mooie tuniek ofzo is dat niks. en voor nu met een legging eronder. volgens mij doet dat het altijd goed. of staat dat niet? jij komt uit drachten zie ik. ik moet ook nog positie kleding hebben waar hebben ze allemaal positie kleding in drachten ik heb geen idee waar ik moet kijken? kan je mij daar bij helpen. en de wehkamp is dat niks voor jou kan je zo vaak terug sturen als je wilt bestels je een paar maten en de rest stuur je toch gewoon weer terug? liefs
Een tip is misschien om eens bij H&M winkels te gaan kijken. Ze hebben niet allemaal positiekleding, maar wel vaak een groot assortiment grote maten. Zeker ook in jouw maat meid !
Hoihoi ik heb ook maat 42 en een moeilijke maat, en ben bij de prenatal supergoed geslaagd voor mooie trendy en goed betaalbare zwangerschapsbroeken. 40 euro voor een goede broek. je ziet niet eens dat t zwangerschapsbroeken zijn. dus ik zou zeker bij de prenatal langs gaan als ik jou was dan slaag je gegarandeerd! Succes!
Ik heb bij een winkel waar ze het merk Noppies verkopen 2 leuke broeken gekocht in maat 50/52. Je kan vragen of ze ze kunnen bestellen, want dat kan altijd. Maar ze zijn niet goedkoop. Rond de 70,- Succes
Hoi, Heb je geen leuke rokjes die wat meerekken? Ik heb zelf een paar rokjes met een grote elastieken band (had ik al voor mijn zwangerschap) en ben hier nu errug blij mee! Eerst met een panty en lekkere laarzen, vandaag lekker met blote benen. Ik kom de zomer wel door!
Hoi, net even gekeken op internet en zag op Wehkamp dat C&A maat 50 verkoopt... Niet te snel opgeven...jij gaat heus mooi gekleed zwanger de zomer door
Ze hebben nu bij de H&M van die stretch rokken van hele zachte stof... ideaal voor in de zomer..... ook koop ik mooie bloesjes en shirts in mijn eigen maat of maatje groter die onder de borsten lekker wijd vallen.... Die vind je bijna in elke winkel. Is geen positiemode, maar valt heerlijk! positiekleding vind ik nergens echt mooi... Behalve bij de H&M.. daar zag ik mooie bloesjes hangen... maar broeken??/ dat wordt een probleem....