Wanneer kochten/kopen jullie zwangerschapsmode en waar? Hoeveel kocht/koop je dan? En hoe weet je of t past?
Heb rond de 18e week 2 broeken gekocht bij de Miss etam. Wist ook niet hoe en wat qua maten. Blijkt dus dat je je gewone maar moet omdat de kleding al is gebasseerd op zwangerschap. Doe nog steeds met die 2 broeken. Vorige week nog een jurkje van de buuf gekregen van Prenatal
Ik ben met 13 weken begonnen met het kopen en dragen van positiekleding, mijn gewone kleding(broeken voornamelijk) begon echt te snijden in mijn buik. Nu(op dit moment dus) heb ik nog een maatje groter broek met elastiek die ik in het begin van mijn zwangerschap nog wel droeg, maar die gaat na vanavond ook in een zak op zolder, het past gewoon niet meer.. Dus doen wat jij het fijnst vindt
nu bij zwangerschap nr 3 heb ik na 9w al problemen met kleding! heb pas een legging met zo'n shirtverlenger (stoffen rokje) aan en wat treggings die ik nog had. na 12w ga ik pas echt kopen. gewoon bij de h&m, niet te duur! mamalicious heeft ook leuke kleding!
Ik heb alles een beetje gekocht in de maat die ik al had (maar dan positie) en dat past nu nog goed. Nu is bijvoorbeeld overal sale. Ook op de positieafdeling van de prenatal. Je kan best bepaalde dingen vooruit kopen. Met een goede broek of een tuniekje doe je nog heel lang bijvoorbeeld.
gewoon de maat die je gewend bent aanschaffen. Zelf vind ik stretch wel fijn, maar op gegeven moment zit echt niets meer lekker. Draag nu nog wel al mijn broeken, liever rokjes/ jurkjes en vaak in de avond een positiejoggingbroek van de prenatal. Echt fijn, geen strakke band, knelt niet enzo. Je kan ook op marktplaats zoeken, wordt ook vaak een en ander aangeboden.
Ik heb vorige week 2 broeken gekocht bij de H&M in de sale! Mijn normale broeken zitten nu al niet fijn. Ik heb soms op de dag zo last van de druk op mijn blaas. Dus ik dacht ik kom alvast een positie broek vooral ze nu in de aanbieding zijn. Het is maar net wat jij zelf prettig vindt. Als je nog geen last hebt dan kan je nog eventjes mee wachten. Maar nu er overal sale is zal ik wel alvast een kijkje nemen. Succes
Ik heb toevallig vandaag (16,5 week zwanger) mijn eerste positie kleding gekocht. Een zwarte broek bij Miss Etam en een spijkerbroek bij Noppies. Gecombineerd met mijn eigen jurkjes en leggeings (ik vouw de boord van de legging onder mijn buik) verwacht ik de komende tijd voldoende te hebben. Alles overigens gewoon in mijn eigen maat. Toen ik eenmaal een zwangerschapsbroek aanhad merkte ik wel dat deze inmiddels 10 keer beter zit dan mijn eigen broeken. Zelf ben ik vrij lang, 1 meter 85, normaal draag ik broeken met lengtemaat 36 ik merk dat de bij de positiemode wel erg lastig is om broeken te vinden die lang genoeg zijn.
2 broeken bij miss etam (de enige die me passen), 2 shirtjes van de hema, twee jurkjes van mamalicious die ik voor een tientje kon krijgen. Heb nog een zwangerschapslegging van hm.com en de fout gemaakt om een positiepanty van missetam te proberen. Dat ding zakt zo van he reet: te.einig beenruimte en te vel buikruimte, echt een verachrikelijk ding. Pntys vn de hema van d.fb pssen nog steedsbover m'n buik heen. Begon met week 15 met de broeken, rond twintig met de jurken en nu past alles nog steeds. Zo veel heb je echt niet nodig, door af te wisselen met sjaals en vesten kom je een heel eind.