Aangezien mijn buik opeens erg hard begint te groeien moet ook ik mijn garderobe aanpassen. Nu ben ik al rond wezen kijken in de stad en online , maar tot op heden niets leuke kunnen vinden. Waar shoppen jullie , en waar zijn leuke setjes te vinden?
In het forum gedeelte "zwangerschap" (waar dit topic overigens ook thuishoort) staan meerdere topics als deze. Als je de zoekfunctie gebruikt kom je ze ook tegen
H&m, wel de grote vestigingen, erg leuke dingen! Ook verkopen ze er lange truitjes die je dan in een maat groter leuk kan dragen met een leuk vestje of colbertje.
ik bestel op Trendy maternity wear, dressing all expecting mothers - Envie de Fraises doen leveringen over heel europa
ik heb laatst dit gekregen van mijn schoonmoeder. Zwangerschapstunica wit/turkoois/donkerbruin - Voor haar - bpc bonprix collection - bonprix.nl Vond ik wel leuk en betaalbaar. Heb van hun ook een positiebroek gekregen die zit erg lekker. Voor de rest komen mijn t shirts gewoon bij de primark vandaan. Ik heb van die langere shirts met rekbare stof daar gekocht.
Hoi! Ik koop alles online. Paar weken geleden een pakketje bij Zwangerschapskleding online & Borstvoedingskleding | Neufmoisbelle besteld met Mama Licious Jeans, en wat jurkjes (9 fashion was het merk geloof ik) Verder ook bij Noppies een spijkerbroek en 2 nette pantalons besteld. Esprit heeft ook leuke dingen maar wel prijzig, net toevallig nog rokje in uitverkoop gekocht, had er al eerder jurkje en blouse vandaan. Qua setjes, ik combineer de broeken nog met veel gewone topjes en blousjes die wat groter vielen, ook colbertjes etc gebruik ik nog normaal. Je hebt wel vaker hetzelfde aan dus probeer wel lekker afwisselen met sjaals en accessoires Veel plezier ermee!
Ik heb net wat besteld bij Maternity Clothes - Designer Pregnancy Clothing | Seraphine Zit in engeland, maar verscheept worldwide. Ook vandaag van mijn moeder 4 leuke shirts van mamalicious gekregen. Mooie basic shirts met lange mouw en ronde hals..... Maar ik begin nog maar net met wat positiekleding te zoeken, buikje begint nu toch wel te groeien en de gewone broeken beginnen te knellen.
Ik heb 2 broeken van de Prenatal, en 2 van Mamalicious(die zitten nu het lekkerste). Verder heb ik wat langere shirtjes gehaald en basicshirts in een grotere maat.