34 weken en (te) weinig vruchtwater ervaringen??

Discussion in 'Zwangerschap' started by elisabett, Sep 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elisabett

elisabett Actief lid

May 23, 2011
    185
    1
    0
    Hoi Hoi!

een aantal weken geleden heb ik een groeiecho gehad,
    volgens Gyn die de echo deed, was groei kindje goed maar het
    vruchtwater vond ze aan de lage kant, ik ging daarna met vakantie,
    en gister heeft mijn VK naar de uitslag van de echo gekeken,
    ze gaf gelijk aan dat ze het vruchtwater ook erg weinig vond,
    zij heeft toen de Gyn weer gebeld, en nu moet ik volgende week weer voor een echo.. wie heeft hier ervaringen mee?? moet ik me zorgen maken?
    zijn er risico's?

ben erg benieuwd..alvast bedankt!!

2. Ik denk dat, als je weer gewoon naar huis bent gestuurd, je je geen zorgen hoeft te maken :) Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook weinig vruchtwater (en een hoge bloeddruk), toen ben ik de volgende dag ingeleid. Ik was toen wel al wat langer zwanger.

Ze houden het in ieder geval goed in de gaten en als ze volgende week weer twijfelen, zullen ze vast verdere stappen ondernemen!

Oh en, mocht je nou tóch twijfelen of hier constant mee in je hoofd blijven zitten; gewoon even bellen he? Daar zijn ze voor en misschien kan er eventueel een eerdere echo gepland worden.

Sterkte!

3. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Ik had ook weinig vruchtwater, maar ben gewoon goed in de gaten gehouden en bevallen met 39.6 weken
    Toen ze m'n vliezen braken tijdens de bevalling kwam er ook heel weinig vruchtwater uit.
    Dus maak je niet teveel zorgen, als t echt niet meer kan dan hoor je het wel hoor, ze laten je niet zomaar naar huis gaan.
    Succes!

Share This Page