Hey dames, ik heb gister positef getest jeej! Onze kleine knul krijgt er een brusje bij! Nu wil ik aantal opa's en oma's een kaartje sturen met een gedichtje om bekend te maken dat hun 2de kleinkind onderweg is. Maar ik ben zwaar inspiratieloos. (opa's en oma's wonen door het hele land, dus 'ff' langs gaan is niet makkelijk, vandaar via kaart. of is dat raar?) Weet jij een mooi gedichtje om opa en oma te vertellen dat er een brusje aan komt?
Goed nieuws willen we graag delen, ook al is het nog zo pril. Daarom zo alvast vertellen, maar houden jullie het nog even stil? Sinds kort weten wij iets geweldigs wat in ons leven gaat gebeuren. Zelf vinden we het heel spannend, is dat bij jullie ook al te bespeuren? Het aftellen is begonnen, nog .... weken te gaan. In .... is het dan zover, nemen jullie de opa- en omataak aan? Bovenstaand gedichtje heb ik achterop een foto van mijn vriend en mij samen mét positieve test geplakt. Mooi lettertype, leuk plaatje eronder en het was compleet!
dies inderdaad leuk! heb ook op internet zitte zoeken maar kan geen leuke passende vinden. Maar die van jou is wel erg leuk