Positieondergoed???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Winddanser, 1 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben pas pril zwanger, gok 6 weken nu, maar merk dat mn buik snel "vermoeid" aanvoelt.
    Dragen jullie positieondergoed? Wat zijn de voor- en nadelen? Ondersteund het je buik?

Graag hoor ik de ervaringen:D

2. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Geen positieondergoed hier :)

3. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ze van de hema. ze zitten op zich lekker, maar steun heb je er absoluut niet aan. ik had een hele lading in één keer gekocht, dus vond het zonden om nog weer nieuwe te halen. vandaar dat ik ze tohc nog de hele tijd draag. maar bij een volgende zwangerschap ga ik op zoek naar iets anders

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel een goede, eerst maar 1 halen en kijken of het zit!

5. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ik draag gewoon hele lage hipsters (??) ik weet niet hoe die dingen heten, van de hunkemoller, die hebben van die dingen die wat tussen string en gewoon broekje inzitten, die komen mooi onder je bolle buikje uit! Geen extra steun dus, maar ik heb ook niet die behoefte..

6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik draag gewoon een maatje groter goedkope onderbroeken van de hema. Maar groot deel van de zwangerschap eerst nog mijn gewone ondergoed gedragen hoor.

7. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ik kon zelf ook al vanaf 6-7 weken mijn eigen ondergoed niet meer aan. alles rolde omlaag om zat strak/vervelend. Hipsters zou ik echt niet nemen!! Het geeft geen enkele steun voor buik en rug. Je kan dan beter iets nemen waar je buik 'in' zit. Maar dat moet je zelf uit proberen ;)

Ik heb hier zelf al eens een topic over geopend, en iedereen raadde de slips 'mady' van de zeeman aan. En inderdaad die zitten prettig, 2 voor 3,99 dus dat is ook nog eens een mooi prijsje :)

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Klein. Ga ik die eens proberen, mn ondergoed knelt of zit wat naar iig en mis stukje ondersteuning op de een of andere manier.

9. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Ik heb ze van de Hema, ik vind ze heerlijk! :)

10. Smokey11

Smokey11 Actief lid

20 jan 2013
    274
    23
    18
    Vrouw
    hoi,

ik heb ook geen speciaal positie ondergoed.

Verschrikkelijk laag over laag over je buik maar dan is mijn mening.
    Ik heb altijd boxers van de hema waar veel rek in zit en die blijven mooi onder de buik.

Maar je moet zelf uitvinden wat je prettig vind..

Succes!

11. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Na 5 kinderen heb ik wat overtollig vel en mijn gewone slips rollen nu al terug dus heb ik vorige week positie ondergoed bij de hema gekocht, het zit over het algemeen lekker, alleen heb ik er geen steun aan, dat vind ik jammer want ik draag vrij zwaar.

12. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee sorry geen positieondergoed. Ik voel me daar zo niet sexy in. heb juist net nog nieuwe lingerie gekocht, maatje groter, strings mooi onder mijn buik.

Maar als je het lekker vind zitten, dan moet je het zeker doen! Voor iedereen persoonlijk!

Deel Deze Pagina