Wie heeft er oude(re) tijdschriften zoals bv "kinderen" "ouders van nu" etc en wil die wel verkopen? Ik verslind op het moment alles wat met zwanger/baby/kind te maken heeft en vind het 1 maand lang wachten op de nieuwe "kinderen" veel te lang duren. Ik neem je oude gelezen tijdschriften (mogen ook oudere jaargangen zijn) graag van je over.
Welke heb je al en waar woon je? Ik heb wel wat liggen, maar denk dat opsturen een beetje kostbaar wordt. Het weegt behoorlijk wat natuurlijk.
Ik heb alleen die ik sinds februari heb gekocht. Alles van daarvoor is dus van harte welkom. Woon in het zuid-oosten van de Provincie Groningen, dus dat moet al heel toevallig zijn wil iemand hier in de buurt wonen Als iemand een flink aantal heeft dan kan de 6,20 verzendkosten wat mij betreft best uit.
Als Thijmen op bed ligt zal ik even voor je kijken (ook hoe zwaar het is). Weet je toevallig tot hoeveel kg je voor 6,20 kunt versturen?
Hoi, Ik heb er ook echt een heleboel! Heb ik zelf ook gekregen en inmiddels allemaal al gelezen haha. Als je daar interesse in hebt hoor ik het wel. Groetjes.
Hoi, Ik ben in december 2007 bevallen en heb alle boekjes bewaard, dus als je ze wilt hebben dan moet je maar even pb-en. Groetjes, Sandra